30% Rabatt på alt til fest-sesongen!

reklame

I går fikk jeg en gigantisk pakke på døren fra Nelly, med en hel haug av festklær! Nå har jeg virkelig MYE å velge mellom når jeg skal noe denne sesongen! Jeg fikk så mange plagg at jeg må dele opp innleggene der jeg viser i flere deler, hehe!

Her kommer den første delen! Dette er partykjoler og jumpsuits som er perfekt å ha på julebord, nyttårsaften, julaften og andre festlige ting denne sesongen! 

I dag er det 30% rabatt på ALLE klærne i dette innlegget, så nå gjelder det å slå til! 

Denne kjolen er så utrolig fin! Jeg elsker grønnfargen på den, og siden den er grønn og har glitter kan den brukes til alle festlighetene!

Kjolen finner du HER.
PS; 30% rabatt i dag!

Denne kjolen gir meg romantiske vibber, og den er perfekt å bruke på date med kjæresten denne sesongen. 

Kjolen finner du HER
PS; 30% rabatt i dag!

Denne kjolen roper fest! Den gir meg skikkelig isprinsesse som er klar for fest følelser! Perfekt til å bruke på byen denne sesongen, og også på nyttårsaften!

Kjolen finner du HER
PS; 30% rabatt i dag!

Sexy og rød jumpsuit! Perfekt på date med kjæresten! Den har ikke noe glitter, så den er litt mer casual enn de andre, og er perfekt å bruke på anledninger der du ikke vil gå all-out med pyntingen. Som for eksempel datenight eller en bytur med jentene. 

Jumpsuiten finner du HER
PS; 30% rabatt i dag!

Denne paljettkjolen er bare amazing! Den er i nude farge, så den er party men samtidig fungerer den å bruke til mange anledninger. Pynt deg opp med den når du skal på fest med jentene, julebord med jobben eller nyttårsaften. 

Kjolen finner du HER
PS; 30% rabatt i dag!

Denne jumpsuiten gjør at jeg føler meg som er partydronning fra 70 tallet! Den er så utrolig kul! Elsker at den har glitter, men den er mørk og er jumpsuit. Så det kan liksom brukes til så mange anledninger! Jentetur på byen, julebord, nyttårsaften, you name it! 

Jumpsuiten finner du HER
PS; 30% rabatt i dag!

Håper dere fikk litt inspirasjon til hva dere kan ha på dere denne sesongen! Følte virkelig at det var noe for alle og enhver anledning her! Husk at det er 30% rabatt på alle plaggene I DAG! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg