De beste BLACK FRIDAY tilbudene!

reklame

Nå har jeg nettopp vært ute på date med Per Fredrik. Vi har kost oss skikkelig i Tønsberg. Skal fortelle mer om det i morgen, og vise dere masse bilder!

Men først vil jeg vise dere kveldens antrekk. Skulle egentlig blogge før jeg dro, men det rakk jeg dessverre ikke! Da hadde vi nok kommet altfor sent til matserveringen. Hehe! 

I kveld gikk jeg for et skikkelig svart antrekk, med bare et hint av gull og mørkegrønt. Syns det passet veldig godt sammen! Spesielt med den store jakken! Den er det forresten 40% rabatt på nå som det er Black Friday. Link rett under! 

Jakke – Bik Bok, HER (40% Rabatt NÅ!)

Topp – Gina Tricot, HER

Veske – Gucci, HER

Øredobber – Gina Tricot, HER

Apropo Black Friday; herregud så mye ville tilbud som har vært rundt i dag! Selv har jeg fulgt med og oppdatert dere mye via Snapchat. Det kommer nok til å bli mye tilbud utover helgen og på mandag også, så da skal jeg fortsette å oppdatere dere! Det er jo en jungel av tilbud der ute, og de oppdateres gjerne flere ganger i løpet av dagen.

Så det er ikke bare-bare å følge med! Men herregud så kjekt det er med alle tilbudene. Da får man kjøpt alt man trenger av julegaver, kjoler til julebord, julaften og nyttårsaften og egentlig alt mulig til en mye billigere penge enn det vanligvis er! 

Akkurat nå er det mye gode tilbud. Her er noen av de beste tilbudene akkurat nå!

Nelly; 20% rabatt på absolutt ALT, HER

Gina Tricot: 30% rabatt på ALLE kjoler frem til midnatt i dag HER 
30% rabatt på alt strikket tilbehør HER.  

Bik Bok: 40% rabatt på ALT, HER

Lyko: 3 for 2 på alle varer, HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg