Inntekt, Barn, Silikon, Vekt – Svar på spørsmål!

Det er noen spørsmål som jeg alltid får av dere som følger meg. Så derfor tenkte jeg at jeg kunne svare på de mest stilte spørsmålene i et innlegg! Da får dere svar på spørsmålene på en og samme gang. Hehe! 

Når skal vi få barn?
– Barn er noe vi har lyst til å vente med noen år. Vi har begge lyst til å ha en veldig stor egenkapital, så vi ikke trenger å tenke på økonomien i tillegg til det å faktisk få barna. Også har vi jo lyst til å oppleve mye mer av verden før vi slår oss ned og får barn. Selv har jeg lyst til å vente til jeg er sånn 27 år før jeg får barn. Men vi får jo se! Plutselig ombestemmer vi oss, og føler oss klare for det! 

Hvor mye tjener jeg?
– Det varierer veldig fra måned til måned. Om sommeren da ingen annonserer tjener jeg veldig lite i forhold til andre måneder. Da kan lønnen min ligge på 35’000,- kr. Mens andre måneder kan den ligge på nesten 150’000,- kr. Så som dere skjønner, så varierer det veldig! Jeg har rett og slett ikke noe fasit på hvor mye jeg faktisk tjener, siden det varierer så utrolig mye.

 

Har jeg tatt silikon?
– Dette har det vært spekulasjoner om i åresvis, og jeg har svart på dette spørsmålet ekstremt mange ganger. Nei, jeg har ikke silikon. Hadde jeg hatt det, hadde jeg sagt det. Det eneste kosmetiske eller hva det heter for noe, som jeg har gjort er å ta Restylane i leppene og botox i panna.

Hvor høy er jeg, og hvor mye veier jeg?
– Jeg er 160 cm, så jeg er ikke akkurat den høyeste jenta. Liten funfact, men det er sykt mange av oss bloggene som er akkurat rundt 160 cm. Hehe! Sist jeg veide meg stod det 46 kg på vekten. 

 

Det var svar på litt forskjellige ting som jeg ofte får spørsmål om. Håper dere fikk svar på ting som dere lurte på! 💗 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg