12 Ting jeg skal gjøre denne julen!

Jeg er virkelig i julestemning om dagen, og i år gleder jeg meg som et lite barn til jul! Denne julen har jeg massevis av planer for ting vi skal gjøre, og her er noen av de! 

Julekort – Per Fredrik og jeg startet en tradisjon i fjor om at vi tok et skikkelig julebilde foran juletreet, og sendte det som julekort til hele familien. I år skal tradisjonen videreføres!

 

Handle julepynt i Dublin – Til uken skal Per Fredrik og jeg til Dublin fordi han skal være med på Vikings. Så da får jeg en dag med shopping i Dublin. Gjett om jeg skal handle ting til jul der!

Julemarked – Vi har allerede vært på julemarkedet som ligger i Oslo, men jeg sier meg ikke forsynt der! Det er blant annet et på Bygdøy som jeg har så lyst til å dra på. Skal også sjekke om jeg finner flere som er litt mer lokalt her i Vestfold.

Julefilmer – I desember skal vi se på massevis av julefilmer! Jeg la jo ut et innlegg i går med 24 filmer du kan se denne julen, hvor jeg fortalte dere om mine favoritter. Innlegget finner du HER

Pakkekalender – I år skal Per Fredrik og ha pakkekalender, og det blir så koselig! Jeg har allerede handlet nesten alle pakkene. Men jeg har fortsatt en god del igjen som må handles! Gleder meg skikkelig til å se hva Per Fredrik har kjøpt til meg, hehe! 

Pynte utendørs – Siden det har vært skikkelig dårlig vær i dag, har vi ikke rukket å pynte utendørs enda. Så det skal vi gjøre så fort det blir fint vær! Vi skal ha massevis med julelys og det blir så fint!

Julegaver – Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave, og jeg begynner mildt sagt å få veldig panikk. Så det må jeg få startet på asap! Har ikke engang full oversikt over hvem jeg skal kjøpe til. Haha!

Skitur – Jeg krysser fingrene for at det blir nok snø i år til at jeg kan gå på ski. Jeg elsker å gå på ski, og i fjor tok jeg med Chloe i sekken og dro på tur! 

Danmark – Per Fredrik og jeg har så lyst til å reise en tur ned til Danmark og se julemarkedet som ligger på Tivoliet. Har hørt at det er skikkelig fint, så det gleder jeg meg til!

Kjøpe julekjoler til Chloe – Vi har allerede kjøpt en kjole til den lille bærta. Men det holder jo ikke med bare en. Hun skal virkelig få være med på julefeiringen, og hun elsker jo å tusle rundt i kjoler!

Kakao og pepperkaker – I juletiden skal jeg spise så mye pepperkaker og drikke masse kakao. For et par dager siden lagde Per Fredrik og jeg pepperkaker sammen, og det var så koselig! De ble også sykt gode!

Feire jul – I år skal vi feire jul med både Per Fredrik og min familie, og det blir så koselig! Jeg elsker familieselskaper i julen, så det gleder jeg meg skikkelig til! 

🎅🏻🎄🎁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg