Vi har pyntet juletreet!

Nå er hele stuen pyntet opp med julepynt. Per Fredrik og jeg har nettopp pyntet juletreet, og herregud så sykt fint det ble! Litt selvskryt her, men det må faktisk være lov iblant. Hehe! Det ble akkurat slik jeg så for meg at det skulle bli, om ikke enda mer perfekt også!

Skal knipse massevis av bilder av det senere så dere kan se det skikkelig. Nå kan dere få en smakebit av hvordan hele stua har blitt pyntet. Det har blitt så julete her og det er så koselig! Om det er fint vær i morgen så skal vi pynte ute også. Har masse planer for hvordan det skal se ut der, så det blir spennende å se hvordan det blir til slutt!

Må også ut og kjøpe en del juleblomster til å ha rundt i stua. Skal lage noen skikkelig store oppsatser på bordene. Så det blir sykt fint! Håper jeg da. Har ikke akkurat gjort det før. Men som Pippi sier “Det har jeg aldri gjort før, så det får jeg nok til!”. Hehe!  

Nå skal jeg rydde og støvsuge her, for det er glitter og granbar over hele gulvet. Også blir det taco salat og tv titting sammen med Per Fredrik! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg