Dette kjøpte jeg på Gucci!

inneholder reklame

I går var jeg i Oslo for å feire 150 dagers challengen min. En challenge jeg satt for meg selv for å se om jeg faktisk kom til å klare å blogge 3x hver eneste dag i 150 dager i strekk. Og det klarte jeg!

Før jeg startet trodde jeg at det var helt umulig. Hvordan skulle jeg komme på nok idéer? Hvordan skulle jeg rekke lage 3 innlegg til og med de dagene som jeg hadde mye på tidsskjemaet?

Vel, det har blitt mange sene kvelder og det har blitt mye jobbing på restauranter og i bursdager. Men det har vært verdt det! Nå føler jeg en så mye større motivasjon og glede over det jeg holder på med, fordi jeg endelig føler at jeg gir dere nok innhold. I tillegg viser jeg mye mer av livet mitt nå som jeg blogger oftere!

Genser HER

Som belønning for denne challengen kjøpte jeg meg en veske fra Gucci. Jeg har hatt lyst på en veske i denne kolleksjonen en god stund nå, og det har vært en ekstra liten motivasjon på veien til målet!

Jeg er jo ikke akkurat sånn som bruker 10’000,- kr på en veske. Men når man har jobbet hardt for det, og har nok penger syns jeg at det er helt innafor. 

Vesken jeg gikk for er sort og gull, og den er veldig tidløs både i farger og design. Den er også i skinn, så da holder deg seg pen ekstra lenge. Men først og fremst er den bare helt amazing nydelig å se på! Jeg elsker den! 

Jeg kjøpte også en matchende kortholder som jeg kan ha alle kortene mine i. Jeg bruker alltid små vesker, og da er det helt uaktuelt med en gigantisk lommebok som tar opp halve plassen i veska. Og hælt ærlig; man trenger jo faktisk ikke mer enn en kortholder. Hvem er det som bruker kontanter lengre, sånn bortsett fra hvis man er i syden?

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med innkjøpet, og dette blir nok ikke min siste designerveske. Hehe! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg