Tidens julegavetips!

annonse

I dag skal jeg gi dere et helt fantastisk tips til julegaver! Både til venninner, kjæresten din, og ikke minst; til deg selv! Den siste tiden har jeg testet ut noen veldig spennende produkter fra Decrusto.

Alle produktene til Decrusto inneholder noe som heter “Wellmune Beta Bluganer”, som forsterker immunforsvaret til huden. Hvor amazing er ikke det?

Jeg har jo fortalt dere en del om huden min før, men jeg kan kort forklare litt om hvordan den er. Jeg er så tørr i huden at den overproduserer olje og talg, som gjør at jeg fort kan få kviser. Dette er en veldig typisk nordisk hud, spesielt nå som det er vinter og vi er både ute i minusgrader, og inne i 20 grader.

Den temperaturforskjellen gjør at huden fort kan bli veldig tørr, og når man i tillegg til det bruker sminke. Ja da trenger man gode produkter for å unngå en tørr og kvisete hud! 

Jeg har jo prøvd mye forskjellig av det som er på markedet, og ble derfor veldig spent på å teste produktene til Decrusto. Jeg har mye å fortelle om de, så vi kan jo starte med “The original Black Peel Off Mask“. 

Dere har kanskje sett hvor ekstremt mye hype det har vært rundt de svarte maskene som man drar av? Vel, dette er ORIGINALEN! Denne masken påfører man i t-sonen (der dere kan se at jeg har den på) og etter 25-30 minutter har den tørket helt inn og man kan dra den rett av.

Denne masken er helt perfekt for min hud da den fjerner hudormer, og absorberer overflødig talg. Jeg har brukt den to ganger i uka en stund nå, og jeg ser virkelig stor forskjell på antall kviser. Før kunne jeg få en gooood del, nå derimot har jeg så og si ingen. I tillegg er porene mine “renere” da det ikke er så mye hudormer i de! 

Den andre masken jeg har testet ut er “Beauty Ghost“. Dette er en veldig spesiell maske, da den inneholder noe som heter ASO (aktivert stabilisert oksygen), det gjør at cellefornyelsen kick-starter, og man tilfører cellene masse oksygen. Denne masken strammer opp huden, samtidig som den gir mye fuktighet og etterlater huden glatt og frisk. Denne har jeg på i 25-30 minutter, etter at jeg har hatt på den svarte peel off masken. 

Siden maskene skal være på en liten stund pleier jeg å lage en god kopp kakao eller kaffe, og sette meg ned foran tv’en og kose meg mens jeg får litt egenpleie. Det er så deilig og avslappende!

Til slutt renser jeg huden godt og påfører ansiktskremen “Liposome Facial Cream“. Dette er en ansiktskrem som kan brukes både morgen og kveld, og er perfekt spesielt under sminke da den også har ASO (aktivert stabilisert oksygen), så dette gjør at huden får oksygen selv om man har på sminke. HELT GENIALT!

Denne kremen gir mye fuktighet, og den reparer virkelig huden samtidig som den motarbeider fine linjer. Perfekt for meg som trenger fuktighet og som må ha en krem som reparerer huden etter all bruken av sminke. Denne kremen er også den første i VERDEN som inneholder “ASO, Aktivert stabilisert oksygen” som stimulerer collagen produksjonen, øker cellenes evne til regenerering, og har antibakteriell, hudrensende og desinfiserende effekt. 

Det har vært veldig spennende å teste ut disse produktene, og de har virkelig blitt fast inventar på min badehylle. Om du vil lese mer om produktene eller bestille de kan du gå inn HER

🎁🎄🎅🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg