Shoppet for 12’000,- kr

I dag har vi virkelig shoppet og feiret! Jeg tok turen innom Gucci og handlet for 12?000 kr🙈💸 Skal vise dere hva jeg kjøpte i morgen! Det er mildt sagt sykt fint!

Etter shoppingen dro vi innom julemarkedet og så masse på fine ting og fikk skikkelig julestemning.

 

Tok masse bilder der som jeg kan vise dere i morgen! Byr på tidenes julestemning! Per Fredrik fant blant annet en sykt fin mini julelandsby med tog og alt sammen. Hehe!

Etter shoppingen dro vi på Theatercaféen for å spise middag. Jeg hadde sjekket litt på TripAdvisor om hvilke steder vi kunne spise som hadde skikkelig bra mat, og de skuffet virkelig ikke med både Rensdyr og Multer med konjakk. Utrolig spennende smaker og skikkelig høst / vintermat!

 

Fun fact: da jeg var liten ville jeg alltid ha indrefilet av rensdyr til julemat. Haha, de fleste 10 åringer ville sikkert ha spist taco eller pizza, men ikke sære lille meg. Lol!

Det ble en veldig koselig middag og feiring. Nå skal jeg sette meg nye mål for fremtiden og jeg gleder meg allerede nå til å knuse de! 👊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg