Snart reiser vi..

I går hadde Per Fredrik og jeg en utrolig koselig date-night! Vi dro først på kino og så “A Bad moms christmas”. Det var helt hysterisk morsom! Det var så mange morsomme øyeblikk at jeg holdt på å le meg halvt ihjel!

Elsker hvor ekte de damene som spiller filmen er. Her er det ikke noen perfekt jul altså, haha! Dere bare må se den filmen! 

Etter kinoen dro vi til Papparazzi som ligger langs Tønsberg brygge. Det er en restaurant vi aldri har vært på før, så vi tok en sjangs. Gjett om vi var glade for at vi gjorde det! Maten og stemningen der var helt fantastisk.

Man ser utover mot vannet, og det er så romantisk der på kvelden! Maten var seriøst helt amazing, og suppen som Per Fredrik bestilte til forrett var helt mindfuck god. Klarer ikke forklare engang. Dit skal vi flere ganger for å si det sånn! 

I dag har mesteparten av dagen gått med til å planlegge julepyntingen. Jeg viste dere litt i det forrige innlegget av hvordan jeg skal pynte i år, og herregud så mye planer jeg har for hele huset! I år skal det virkelig pyntes.

Jeg har nettopp blitt ferdig med å skrive handleliste på absolutt alt vi trenger, og for å si det sånn; den listen er lang. Haha! Per Fredrik og jeg skal ut og handle på onsdag, og vi har litt av en jobb foran oss. Heldigvis er jeg er organiseringsnerd, så jeg har planlagt alt vi trenger ned til den minste detalj. Så det kommer nok til å gå ganske knirkefritt for seg (får vi håpe!). Hehe!

Jeg gleder meg helt sinnsykt til julen i år. I fjor var første året på mange, mange år som jeg faktisk gledet meg til julen. Men i år er julegleden helt enorm. I år har jeg så mange planer for hva vi skal gjøre, se og oppleve.

Vi skal ned til Dublin i slutten av måneden siden Per Fredrik skal spille inn mer til “Vikings”, så da får vi nok sett mye fin julepynt der. Leste at det er topp 10 stedene i verden med best julestemning, så gjett om vi kommer til å kose oss!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg