Spiseforstyrrelser, Haters, Kjærlighet, Alder +++ Ukens spørsmål #186

inneholder reklame

Angrer du på at du stengte kommentarfeltet?
– Nå er det snart 3 uker siden jeg stengte kommentarfeltet. På den ene siden kjenner jeg at jeg savner å høre fra dere. Jeg savner å kunne spørre dere om hva deres syns om et tema jeg blogger om. Jeg savner alle de koselig kommentarene dere kom med, og samtalene med dere!

Men samtidig merker jeg at jeg er så ferdig med anonyme mennesker som ikke har noe bedre å gjøre her i livet enn å lire av seg alt mulig dritt i mitt kommentarfelt. Denne bloggen er min arbeidsplass, og du kan jo bare tenke deg hvor lite gøy det hadde vært å gått på jobb om det stod 50 mennesker klare for å slenge dritt til deg så fort du kom på jobben. Det er ikke særlig koselig, og ei heller motiverende. Det kan godt hende jeg kommer til å åpne opp kommentarfeltet igjen senere, men det blir ikke med det første.

GENSERHER

 

Når du og Per Fredrik møttes for første gang, var det kjærlighet ved første blikk?
– Den aller første gangen jeg så Per Fredrik tenkte jeg bare; han skal jeg gifte meg med! Haha! Det er jo ganske sykt å få den tanken bare av å se noen, men jeg bare visste at han var den rette for meg! Per Fredrik følte det forresten på helt samme måte. På grunn av ting rundt oss tok det nesten et år før vi begynte å date fra vi møtte hverandre første gang, men vi hadde begge en følelse inne i oss at vi var rett for hverandre ❤️

GENSERHER

 

Hvilke produkter bruker du på leppene for tiden?
– Nå for tiden bruker jeg egentlig bare en leppestift, siden den ser så naturlig og fin ut. Den er i tillegg veldig myk på leppene, samtidig som den er perfekt i balansen mellom matt og shiny. Leppestiften jeg bruker finner du HER og den er fra Isadora. 

Hvor gammel er du?
– Jeg er 24 år. Blir 25 den 5. februar. Holy shit så voksen jeg begynner å bli!
 

Kjøper dere julegave til Chloe?
– Jepp! Det kommer vi til å gjøre. I fjor fikk hun til og med strømpe med hundegodteri på julemorgen. I fjor kjøpte til og med broren til Per Fredrik og kjæresten til broren gave til Chloe. Det var så koselig! Litt usikker hva vi kommer til å kjøpe til henne i år, men det blir nok noe hun kommer til å kose seg mye med!

Hvilken øyenfarge har du? Og hvilken skulle du ønske at du hadde?
– Jeg har mørk blå med noen bruke flekker. Da jeg var yngre hadde jeg veldig lyst på brune øyne, og brukte fargelinser veldig mye! Nå derimot elsker jeg fargen jeg har på øynene mine. Det eneste som er kjipt er at jeg generelt har store pupiller, så det ser ut som at jeg nesten har svart øyne med mindre jeg står foran et vindu med masse lys. Haha! 

Hva er det beste du vet med å bake?
– Den roen man får i kroppen av å holde på med det. Det er så deilig å bare skru på noe god musikk og bake noe skikkelig godt. Da senker skuldrene mine virkelig seg! Også er jo hjemmelaget som regel mye bedre enn det man kjøper i butikken. Så det er jo en stor bonus!

Blir du ofte gjenkjent på butikken i Sandefjord, eller på gata? 
– Ja! Som regel hver gang jeg er ute på kjøpesentre eller steder med mye mennesker er det noen som kommer bort for si hei og ta bilder med meg. Det er så utrolig koselig! Elsker å møte dere “in-real-life” og faktisk se hvem dere er. Jeg ser jo bare tall på pc’en min, så det gjør det vanskelig å forstå hvor mange mennesker som faktisk følger med på meg. Så det gjør det mye mer ekte og gøy når jeg får møtt dere!

 

Hvordan går det med Chloe?
– Hun går det går bra! Akkurat nå ligger hun på et pledd på stolen ved siden av meg og sover supersøtt. Hun begynner å bli veldig voksen nå, og vi kan endelig la henne gå fritt rundt i huset når vi er borte. Det er veldig deilig, for da vet vi at hun har det mye bedre enn da hun la i buret bare, selv om det ikke var noe særlig kjipt for henne heller. Men jeg skjemmer henne bort, så jeg vil jo bare at hun skal ha det aller beste hele tiden. Hehe!

Har du noensinne slitt med spiseforstyrrelser?
– Helt siden jeg var veldig ung har jeg vært veldig slank, og har alltid fått mye kommentarer slengt etter meg om at jeg burde spise mer fordi jeg så anorektisk ut. Selv syns jeg at var helt normalt tynn, men folk har vel forskjellig syn på kropper, og elsker å slenge kommentarer etter andre som ikke passer inn i den vanlige standarden. Men fordi jeg alltid har vært tynn og har visst det, har jeg aldri hatt noen tanker eller behov for å skulle være tynn, så da har aldri slike tanker poppet inn i hodet mitt. Jeg har også vokst opp med et sunt forhold til kropp og mat, og det har nok gjort at jeg har sluppet unna slike psykiske lidelser.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg