Dette skal vi i kveld!

Endelig lørdag, og det betyr jo date night! Per Fredrik og jeg har en fast greie, om at hver lørdag tar vi en date kvel sammen, og det er så koselig! I kveld skal vi til Tønsberg og se “A bad moms Christmas”.

Vi har gledet oss skikkelig til å se den helt siden vi så traileren første gang! Vi har jo sett eneren på filmen også, og herregud så morsom den var! Så dette blir gøy!

Etter filmen skal vi en tur ut og spise litt digg mat. Det er jo julebordsesong, noe som jeg hadde glemt helt. Så det er jo fullbooket nesten overalt! Heldigvis fikk vi bord på akkurat det stedet vi ville på i Tønsberg, så der hadde vi flaks! 

Nå får jeg nesten løpe, for jeg er sjafør i kveld, og vi må kjøre nå om vi skal rekke kinoen! Standard meg å være ute i siste liten! Hehe! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg