10 Ting du kan gjøre på lørdagskvelden

inneholder reklame

Endelig lørdag, og jeg skal snart ut på kino og restaurant med Per Fredrik. Vi har date night i kveld, så vi skal kose oss skikkelig! Lørdager er en sånn dag som jeg syns at er litt vanskelig å planlegge hva man skal gjøre.

Husker da jeg var singel, guuuud så vanskelig det var å velge hva jeg skulle gjøre. Tipper det er mange der ute som sitter og lurer veldig på hva dere skal bruke lørdagskvelden på, så her er noen forslag!

Bowling – Ta med kjæresten / venninna de ut på bowling. De fleste steder har også “diskobowling” etter kl 20:00 (om jeg husker riktig) og da serverer de alkohol, det er diskolys og 18 års grense. Så mye mer morsomt enn på dagtid! 

Kino – I kveld skal Per Fredrik og jeg som sagt på kino, og vi skal se “a bad moms christmas”. Er helt sikker på at den er sykt morsom, så den vil jeg anbefale dere å se i kveld!

Filmkveld hjemme – Inviter en venninne, kjøp inn masse digg snacks og se på skikkelig jentefilmer sammen!

Fest – Lørdager er jo den beste dagen å feste på! Så om du er gammel nok er det bare å ta frem alkoholen, lage et vorspiel i siste liten og ta en tur på byen med venninnegjengen!

Restaurant – Ta med kjæresten eller venninna de og dra en tur ut og spis sammen. Det er så mange spennende restauranter overalt, og hva er vel mer koselig enn å spise sammen mens man skravler i vei om alt mulig?

GENSERHER

Slapp av – Har du hatt en slitsom uke? Da er det faktisk helt innafor å slappe helt av! Ta deg et langt bad med en god bok og et glass vin (om du er over 18). 

Lær noe nytt – Kanskje dette er kvelden du endelig lærer å sminke deg på den måten du vil? På YouTube er det ekstremt mange videoer som viser alle mulige ting. Selv elsker jeg å se på sminkevideoer og cup-cake dekoreringsvideoer. Hehe!

Treningsøkt – Vel, kanskje ikke så “lørdagete”. Men du får antageligvis hele treningssenteret for deg selv! Så om du vanligvis er redd for å teste ut vektene i vektavdelingen, er dette kvelden å teste det ut på! 

Besøk foreldrene dine – Når var sist du besøkte foreldrene dine? Mest sannsynlig er det en stund siden, og de har nok veldig lyst til å se deg! 

Vennemiddag – Lag middag med et vennepar og bruk kvelden til å spille spill sammen! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg