Veske til 14’000,- kr

inneholder reklame

Foredraget i dag gikk virkelig bra, og det ble så gøy! Vi snakket mye om Youtube og hvordan det er med å samarbeide med merkevarer når man er YouTuber, og jeg tror jeg fikk lært mediebyråene mange smarte ting som er viktig å tenke på når man jobber med en influencer.

Det ble en 40 minutters session der både jeg og en stor svensk YouTuber svarte på spørsmål. Etterpå fikk jeg masse skryt om at jeg virkelig hadde svart bra, så det var jo veldig gøy! 

Noe som er litt morsomt er at før / etter slike ting blir jeg alltid spurt om jeg er nervøs. Men det blir jeg faktisk aldri. Helt siden jeg var liten har jeg alltid elsket å holde fremføringer på skolen, og jeg var den som alltid ville at vi heller skulle ta det muntlig enn skriftlig. Jeg tror også det at jeg gikk på catwalk foran 14’000 mennesker da jeg var 17-18 år gammel kurerte det meste av nervøsitet jeg hadde. Hehe! Nå syns jeg bare sånt er supermorsomt! Jeg la ut litt bilder og videoer fra rett før foredraget startet, så om dere vil se mer av hvordan det så ut er det bare å sjekke snap (stinablogg). 

Etter foredraget tok jeg meg en liten shoppingrunde i Oslo. På mandag har jeg nådd et veldig stort mål og da skal jeg inn og kjøpe med en skikkelig belønning for strevet. På mandag har jeg nemlig blogget 3x hver eneste dag i 150 dager i strekk. Det var et mål jeg aldri trodde at jeg skulle nå, og det er helt sykt å tenke på at jeg har klart det! 

Jakke – Bik Bok, HER // GenserHER

Jeg har jo en stund nå hatt lyst på en av “marmont” veskene til Gucci, og nå står det mellom den sorte modellen og den hvite modellen på bildene over. Jeg heller mot den sorte, da jeg syns den er finest og mest klassisk, også kan jeg matche den med mest. Skal man først bruke 10’000 – 14’000,- kr på en veske er det jo greit å velge noe som man kan matche med en del antrekk, hehe! Samtidig syns jeg at den hvite også er veldig fin! Men jeg får nesten bare ta det på feelingen på mandag da jeg skal tilbake for å feire med Per Fredrik! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg