Derfor stod jeg opp 05:00

Nå sitter jeg på toget på vei til Oslo. Jeg var oppe allerede 05:00 i dag, som dere kanskje så på Snapchat? Jeg pleier ikke å stå opp sååå tidlig, så jeg ble helt forvirra og trodde det fortsatt var natt da jeg så ut av vinduet. 

I dag skal jeg på ANFO frokostseminar sammen med United Screens. Det kommer cirka 100 personer fra forskjellige mediebyråer og merkevarer. Jeg skal sammen med en svensk YouTuber og Helle fra United Screens, snakke om hvordan det er å være blogger og youtuber, når det kommer til å gjøre kommersielle samarbeid. Jeg har jo gjort mange samarbeid med forskjellige merkevarer, så det blir gøy å dele mine erfaringer, tips og råd til bransjen. 

Resten av seminaret er jeg spent på å se hvordan blir, og jeg tror jeg kommer til å lære mye spennende i dag! Gleder meg veldig. Skal prøve å holde dere oppdatert på Snapchat derfra. Så følg meg gjerne på snap (stinablogg) ☺️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg