20’000,- kr for en telefon!!

I dag ble jeg med Per Fredrik en tur til frisøren. Han ville klippe håret sitt litt kortere, så da måtte jeg som den kontrollfriken jeg er, bli med. Jeg er jo alltid nervøs for at frisøren skal klippe han superkort eller dårlig, så da må jeg passe på. Haha!

Det er jo noen frisører som bare klipper håret rett av og altfor kort, så man vet jo aldri! Men heldigvis har Per Fredrik er superflink og koselig frisør som alltid klipper håret hans helt perfekt! 

Etter frisørtimen dro vi rett videre til et nytt sted som har åpnet her i Sandefjord. Det er et sted som selger gourmet burger, og er det én ting jeg liker, ja så er det det! Burgerne var veldig gode! Men om det er ny favoritt er jeg fortsatt litt usikker på, hehe! 

I går skjedde noe som er ganske kjipt. Jeg kjøpte en ny telefon i mai da min forrige nettopp hadde knust. Det gikk ikke lange tiden før den nye telefonen min knuste, og jeg måtte punge ut sure penger for å fikse den.

I går skjedde det igjen; telefonen min knuste. Det sykeste er at jeg mister den ofte i gulvet, og har egentlig bare flaks med at den ikke knuser oftere. Men i går falt den fra sofaen og ned på gulvet, som egentlig er superlav høyde, og selvfølgelig knuste den! Altså, er det mulig? 

Så etter Per Fredrik og jeg hadde spist lunsj sammen bar det rett videre for å fikse telefonen min. Er det én ting jeg ikke takler så er det å ha en knust telefon. Jeg er seriøst livredd for å skjære med på det knuste glasset..! Så da var det bare å punge ut igjen..

Så langt har jeg betalt nærmere 20’000,- kr for telefon siden mai, så dette har mildt sagt blitt en dyr affære. Meeeen, sånn er det når jeg vil ha en dyr telefon som jeg ikke klarer å beskytte. Haha! Kan ikke annet enn å le av meg selv, for jeg er såå langt forbi det å bli sint for sånne ting. Det gidder jeg faktisk ikke bli lengre! 

Når jeg kom hjem hadde jeg så sykt lyst på cup cakes, så Per Fredrik dro rett i butikken for å handle ingredienser. Hvordan det gikk kan dere se på snapchat (stinablogg).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg