Slik organiserer jeg livet mitt!

reklame

For en liten stund siden bestilte jeg hjem en kalender fra ban.do, så jeg kan organisere livet mitt skikkelig. Jeg har jo haugevis av blogginnlegg, videoer, deadlines på annonse innlegg, møter og treninger å holde styr på, så det er uten tvil viktig for meg å ha orden i sakene. Hvis ikke blir det helt kaos! Tidligere har jeg skrevet litt ting her og der, og det blir det totalt kaos av! 

Nå derimot; nå skriver jeg absolutt alt i kalenderen. Den har også en del notat sider tilhørende hver måned, så der skriver jeg ned alle ting jeg må gjøre når jeg har ekstra tid. Det er seriøst helt genialt å organisere livet mitt sånn! 

Husker da jeg gikk på videregående, da hadde jeg alltid kalender for å holde styr på alt av innleveringer, prøver og andre ting. Da er en kalender virkelig et must! Det er én ting å ha det på telefonen, men da syns jeg ofte at man får litt lite total-oversikt. Man får liksom ikke sett alt i perspektiv, om dere skjønner? Hehe!

Jeg er i alle fall helt avhengig av en kalender, og det er jo en stor bonus når kalenderen er like fin som denne! Det følger også med klistremerker som kan sprite opp hverdagen og gjør kalenderen enda finere! Den har også mange morsomme ukes challenger. Denne uken er det “wear your pajamas all day”. Morsomme små utfordringer i tillegg til masse fine quotes, gjør virkelig at akkurat denne kalenderen skiller seg ut! 

Jeg bestilte den forresten HER

Tommel opp for tidenes fineste kalender! 👍🏼💗

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg