Det som er kjipt med å bo i Sandefjord..

// inneholder reklame

I dag våknet jeg opp til et helt fantastisk syn. Det var masse snø overalt! Okey, kanskje ikke masse sånn i forhold til Altså. Men her i Sandefjord er det seriøst aldri snø, så for oss var det mye. Det var så koselig å se på all snøen ute mens jeg spiste frokost, og det var så fint når det dalte ned!

Dessverre ble det fort varmt her, og snøen er nesten helt borte igjen. Jeg som håpet at det skulle bli full vinter og at jeg kunne stå på ski! Vel, der ble jeg skuffet. Jeg håper virkelig at det kommer mer snø i år enn i fjor, for i fjor var det bokstavelig talt snø i 1,5 døgn til sammen.. Jeg rakk såvidt å ta på skiene før snøen hadde smeltet. Så det var sykt kjipt! Jeg elsker snø og å gå på ski, så at det nesten aldri kommer snø hit er litt kjipt. Det er vel faktisk den eneste kjipe tingen med å bo i Sandefjord.

Men, på den positive siden så går det jo heller ann å dra til skisteder og leie hotellrom / hytte, også få full vinter der! Så kan vi heller ha sommer her i Sandefjord. I fjor når jeg tok antrekksbilder ute i solen i desember, så det seriøst ut som juni, så jeg kan jo egentlig ikke klage! Hehe! 

GenserHER

Jeg fikk i alle fall gått en lang tur med Chloe i småsnøen før den ble borte, så vi fikk kost oss litt med det. Hehe! Etterfulgt av gåturen var en varm chai latte. Har fått helt dilla på å lage det hjemme, og det er bare så godt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg