Jeg er sinna!

Nå er jeg sinna! Det er altfor lenge siden mamma har latt meg blogge, og jeg så nettopp en kråke utenfor huset, så nå er jeg skikkelig sinna! Nå har jeg sagt til mamma at hun må la meg få lov til å blogge, og ikke bare være assistent.

Så nå skal jeg fortelle dere om uken som gikk. Det har skjedd så mye spennende, og jeg har snusa på så mye kult!

I går tok vi veldig koselig bilde sammen, og nå har jeg en liten challenge til dere; gjett hvilken vei jeg ligger!

Jeg stod på verandaen og følte meg så fab. Plutselig så jeg en katt og jeg ble så sinna! Den får ikke lov til å være inne på min eiendom! Så jeg klikka på den og jagde den vekk! 

Mamma og pappa dro avgårde og da var jeg hos Konrad og Kaisa. Konrad er sånn som meg, bare at han er litt liten. Mens Kaisa er brun. Det var så koselig å være der, og jeg lekte masse med ball sammen med alle sammen. Også gikk vi på masse turer i skogen. 

 

Mamma og pappa tok meg med på en lang gåtur, og på veien hjem fant jeg en skikkelig god pinne. Fikk ikke lov til å ta den med inn, så jeg ble skikkelig sinna. Men jeg ser på den fra vinduet, og passer på at ingen katter kommer og tar den. Jeg hater katter! 

Mamma står opp veldig tidlig hver dag, men ikke meg og pappa. Så hver morgen får jeg hoppe opp i senga med pappa og sove med han til vi skal stå opp. Det er skikkelig koselig!

Jeg har også suttet mye på teppet mitt. Jeg prøver å få inn minst 10 timer med sutting hver eneste dag.

Når jeg ikke sutter hjelper jeg mamma med bloggen hennes. Noe dere ikke visste er at det egentlig er jeg som skriver alle blogginnleggene. Haha, neida! Bare tulla! Men jeg er veldig flink på instagram da, så der bare mååå dere følge meg! @chloe_thepapillon

 

Dog out! ✌🏼🐶

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg