De beste adventskalenderne

reklame

Helt siden jeg var liten har jeg hatt en adventskalender. Når jeg var liten hadde jeg sjokoladekalender, og syntes det var så stas med en ny sjokolade hver eneste dag. Det var en morsom måte å telle ned dagene til jul på! Etterhvert som jeg ble eldre var det ikke like gøy med en sjokoladekalender lengre, og det ble byttet ut med kalendere med sminke og hudpleie i. Noe som er så mye mer spennende og morsomt når man er glad i slikt! 

Jeg tipper jeg ikke er den eneste som er litt for voksen for sjokoladekalender, men fortsatt “barnslig” nok til å ville ha adventskalender, så nå har jeg funnet frem de beste adventskalenderne som finnes. Her er det noe for enhver smak! 

Her får du neglelakker så det holder i alle mulige farger! Kalenderen finner du HER

I Yankee Candle kalenderen får du 24 forskjellige lys i forskjellige juledufter og fasonger. Perfekt for deg som liker å kose deg med telys og kjenne juledufter. Kalenderen finner du HER

Bath bombs er en stor favoritt av meg! Jeg elsker å slippe de ned i badekaret, når jeg skal kose meg litt ekstra. De lukter godt, og også gjør de at vannet får en kul farge! Den blå kalenderen finner du HER, og den rosa HER

 

Rituals er virkelig et merke som har fantastisk hudpleie, og det gir virkelig en spafølelse. Selv er jeg helt hekta på håndkremene dems! I denne kalenderen har Rituals funnet frem de beste produktene sine og satt sammen en kalender. Kalenderen får du tak i HER.

 

Om du er glad i sminke er dette kalenderen for deg! Her får du øyenskygge, leppestifter, lipglosser, sminkekoster +++. Kalenderen finner du HER.

 

Nå kjenner jeg at julestemningen virkelig er på vei, og jeg gleder meg til å starte desember!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg