Starte julen nå?

inneholder reklame

I går hadde Per Fredrik og jeg date night, så vi tok turen til Tønsberg. Vi har jo vært på Kverneriet er par ganger før, så vi dro dit. De har virkelig tidenes beste gourmet hamburgere. Jeg har aldri opplevd så sinnsykt gode burgere i mitt liv som det er her! Kan virkelig ikke forklares, må bare oppleves. 

🌟 GenserHER 🌟

Mens vi spiste skravlet vi i vei om alt mulig rart, og kom inn på temaet om jul. Det er jo snart desember, og vi er begge så gira på julen. Det er så utrolig mye forskjellige koselige ting vi har lyst til å gjøre i desember.

Jeg har virkelig lyst til å gå all-in med julen i år. Vi skal blant annet ha pakkekalender til hverandre, hvor vi gir hverandre en liten gave hver dag fra 1.-24. desember. Det blir så koselig!

Jeg har også en hel haug med planer om DIY prosjekter og forskjellige morsomme juleting som jeg skal gjøre i desember. Gjett om jeg gleder meg!

Har nettopp sittet over en time på Pinterest og funnet inspirasjon til så mange julete ting! I år blir det full julestemning, og jeg har allerede startet i det små med å høre på julemusikk og handle gaver. 

Det er litt rart. Men før jeg møtte Per Fredrik gledet jeg meg nesten ikke til jul. Jeg syntes det bare var stress og mas, og fant ikke den store julegleden alle snakket om.

Men etter at jeg ble sammen med Per Fredrik, som er så glad i jul har jeg virkelig sett hvorfor det er så koselig med jul! Dette blir vår 3. jul sammen, og gjett om vi begge gleder oss! Tuller ikke når jeg sier at vi hører på julemusikk nesten hele tiden her hjemme om dagen. Hehe!

🎅🏻🎄☃️🎁

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg