Jeg har kastet bort tusenvis på dette..!!

inneholder reklame

I dag har jeg virkelig fått ryddet opp i sminken min. Jeg hadde en ganske stor skuff under sminkebordet som var på rommet her frem til jeg pusset opp, og den skuffen var full av sminke. Men det var jo kun sminken jeg brukte til hverdags, så det kunne jo umulig være mye sminke i den.

Tenkte jeg.. Vel, det ble en full IKEA pose med sminke. I tillegg har jeg en skuffeseksjon som er 1,5 meter høy inne på lagerrommet som også er full av sminke. Så jeg har mildt sagt ekstremt mye sminke.

(dette er ETTER at jeg hadde pakket ut nesten alt)
 

Skjønner nesten ikke hvordan jeg har klart å samle opp så mye sminke. Greit at jeg har fått en del via bloggen. Men det får da være grenser. Eller? Jeg må nok innse at jeg må begrense shoppingen på sminke litt.. Hehe! Det er utrolig mange av produktene som jeg har kjøpt og kun brukt 2-3 ganger, fordi jeg ikke likte de. Så note to self; sjekk varen godt før du kjøper! Gud vet hvor mange tusenlapper jeg har kastet bort på sånt for å si det sånn..!

Uansett. Jeg renset all sminken med sminkeservietter og organiserte alt i forskjellige kurver som er i skuffeseksjonen under pulten min. Herregud så deilig det er at alt bare er skikkelig organisert, rent og ryddig! Det er en frys for øye og sjel. Det kjedeligste jeg vet om når jeg skal sminke meg, er å måtte lete etter ting. Det slipper jeg virkelig nå! 

Jeg har ikke lyst til å ha massevis av pynt rundt på pultene her inne. Så derfor går jeg heller for noen få men skikkelig fine ting. En av disse er det nye lyset mitt fra Voluspa. Det dufter helt nydelig av prosecco og roser. Selv om det ikke er er tent på, fyller det hele rommet med nydelig lukt! I tillegg er det jo helt veldig pent å se på. Så dette passer perfekt inn! Du får forresten tak i lyset HER.

Nå begynner virkelig det nye sminkerommet og kontoret å ta form, og det er nesten ferdig. Det mangler fortsatt litt pynt på veggene, men ellers enn det så er det så og si ferdig. Utrolig hvor fort dette gikk egentlig! Jeg bestemte meg for bare en uke siden om å gjøre noe med dette rommet, og vips så var det gjort! Det er i alle fall en god ting med at jeg får helt oppheng i ting, og det er at ting virkelig blir fort unnagjort. Hehe! 

Gleder meg skikkelig til å vise dere det nye kontoret. Det har blitt så fint! Det er skikkelig åpent og lyst her, med en super clean look. Ah, elsker det! 

🌟

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg