Helt nytt hår! Jeg fikk sjokk!

reklame

I går fikk jeg helt nytt hår hos Hendrix på Majorstua. Dette er jo hair extensions som jeg har hørt om i mange år, og alltid vært nysgjerrig på, så det er veldig gøy at vi endelig får samarbeidet sammen!

Carina som er frisøren jeg gikk til, startet med å farge alt håret mitt. Jeg hadde jo litt av en ettervekst, så det trengte litt skikkelig med farge! Deretter satt hun i 4 pakker med Hendrix sitt eget hår, som du får tak i på alle Hendrix salongene.  

Noe jeg la veldig godt merke til med håret er hvor små festene er. De er både tynne i tillegg til at de er veldig små å se på, noe som er helt perfekt når det kommer til å skulle skjule festene. Det gjør også at det er lettere å style håret, enn om det er større fester. 

Når hun var ferdig med å sette på håret fikk jeg helt sjokk. Det var så lett! Hun hadde satt på mye, og da mener jeg MYE hår. Men enda føltes det så ekstremt lett! Det føltes egentlig bare som at jeg hadde lengre hår naturlig. Jeg har testet mye tape og clip on extensions i mitt liv, og ingen av de kommer i nærheten av hvor lett dette var! 

Jeg har jo ikke rukket å prøve det ut skikkelig, så det er vanskelig å si hvordan kvaliteten er over tid. Men Hendrix har garanti på håret, at det skal vare til minst 2 heisinger, så det varer nok en god stund. Er veldig spent på å se hvordan håret holder seg over tid.

Fikk med masse spennende produkter som jeg skal bruke til håret. Når man har hair extensions er det veldig viktig å bruke riktige produkter sånn at håret holder seg. Å plukke ut riktige produkter er noe frisørene på Hendrix kan hjelpe deg med, så det slipper du å prøve og feile på, hehe! 

Så langt er jeg i alle fall ekstremt fornøyd, og syns håret føles og ser helt amazing ut! Stor takk til CarinaHendrix Majorstua som gjorde håret mitt så nydelig! Om du vil bestille time for farge, klipp eller hair extensions er det bare å trykke HER eller ringe til 22605083. 

Kommer til å skrive en oppdatering på hvordan håret har holdt seg når jeg heiser det for første gang om et par måneder. Er så spent på hvordan kvaliteten blir. Har jo hørt ekstremt mye bra om håret, så det lover i alle fall veldig godt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg