Sneakpeak; Nytt kontor og sminkerom!

Nå er jeg midt oppi oppussingen av kontor- og sminkerommet! Alle de gamle møblene er tatt ut, og skal enten opp på loftet eller inn på lagerrommet. Noe jeg innså da jeg pakket ut av den store hyllen i midten av rommet, var hvor ekstremt mye ting jeg hadde der inne!

Man skulle jo tro at det var litt grenser for hvor mye dritt man faktisk trengte. Men neida. Der var det virkelig alt mulig rart! Det skal opp på loftet nå for å si det sånn! 

Som dere kan se så var det ganske kaotisk mens vi tok ut møblene! Både skuffeskesjonen og hyllen er nå tatt ut, og de skal rett videre inn på lagerrommet. 

Nå begynner endelig pulten her inne og ta form. Jeg har også satt opp en skuffeseksjon helt til høyre, etter at jeg knipset bildene. Så den får dere se senere. Akkurat nå er det veldig rotete og nakent her. Pynt kommer litt etterhvert! Jeg har kjøpt hyller til å ha pynt på som skal opp på veggene, så da blir det nok litt mer å se på. Hehe!

Nå får jeg komme igang igjen med å rydde. Det er seriøst helt kaotisk i hele huset nå! La ut noen videoer på snapchat (stinablogg) på morgenen i dag, der jeg viste dere hvor kaotisk det var. Det er ekstremt for å si det sånn. Haha! Krysser fingrene for at jeg kommer superlangt i dag, og nesten blir ferdig. Det hadde vært så deilig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg