IKKE gjør dette på IKEA

Da jeg var ferdig i frisørstolen i dag tok jeg turen rett videre til IKEA for å handle inn møbler til kontor- og sminkerommet som jeg holder på å pusse opp. Jeg vurderte først å ta hjemmelevering siden det var så mange ting jeg trengte, men da måtte jeg vente et par uke før tingene kom i posten. Det er ikke akkurat en hemmelighet at jeg er litt vel utålmodig, så det droppet jeg for å si det sånn. Hehe!

Jeg startet med den obligatoriske runden oppe, som man alltid går selv om man vet akkurat hva man skal ha. Jeg elsker å få masse inspirasjon derfra, så jeg må alltid innom. Når jeg kom opp skjønte jeg nesten ingenting, for alt var helt annerledes. De har pusset opp skikkelig, og det har blitt så fint! 

Til slutt kom jeg meg ned i hallen, fylte opp handlevognen med 100 ting jeg egentlig ikke trenger, men som jeg også virkelig trenger. IKEA er sånn. Man skulle bare ha noen ting, også kommer man på at det egentlig er supernødvendig at man kjøper inn 4 nye kjøkkenkjeler og pepperkakeformer. 

Innen jeg kom til kassa var det spesielt en ting som hadde skjedd ganske mange ganger, og som jeg må advare dere imot. Ikke bruk er gul genser, slik som den jeg har på meg, med mindre du har lyst til å bli stoppet sånn 5 ganger for å bli spurt om “Hva er prisen på denne?”, “Hvor finner jeg telys?”.

Altså. Er folk litt blinde eller? Haha, greit at jeg hadde på meg en gul genser. Men det stod ikke akkurat IKEA på den, og sist jeg sjekket går ikke de ansatte med svarte skinnbukser? Anyways. Ikke ta på dere gult på IKEA for det er mange som glemmer brillene sine igjen hjemme!

Jeg fikk i alle fall tak i alt jeg skulle ha, og til min store overraskelse ble det plass i bilen også! Nå har Per Fredrik bært inn alt fra bilen, og det klør i fingrene mine etter å komme igang. Jeg gleder meg så sykt til hele rommet blir ferdig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg