Slik er mitt naturlige hår!

Reklame for negler

Nå sitter jeg i frisørstolen med masse farge i håret. I dag skal jeg både farge håret og sette på nytt tape extensions. Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli, siden jeg aldri har brukt dette håret før.

I går kveld tok jeg av det forrige håret mitt. Det er så rart når jeg ikke har på noe hår. Da kjennes det nesten ut som at jeg ikke har hår på hodet. Hahah! Jeg benyttet muligheten til å få en skikkelig hodebunnsmassasje av Per Fredrik, og herregud så digg det er! Det er jo noe jeg ikke kan få til vanlig siden det er så mange fester i veien.

Siden jeg har helt naturlig hår nå så tenkte jeg å vise dere hvordan håret mitt ser ut. Det begynner endelig å få litt lengde, så det er veldig gøy! Men det er langt ifra så langt og tykt som jeg liker, så takk Gud for hair extensions, haha!

Nå får jeg spise opp lunsjen min fra Joe and the juice. Var innom der og kjøpte med lunsj, etter at jeg hadde fikset neglene mine. De ble forresten sykt fine i dag! Miranda på Eger Skin Clinic er så ekstremt flink og la ombre negler. Er helt forelsket i de! De er delikate å se på! Også passer de til alle farger. Helt perfekt!

Gå inn på egerskinclinic.no for å lese mer om behandlinger de utfører og bestille time.

💗💗💗💗💗

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg