Dette må dere teste!

Nå har vi nettopp kommet hjem fra en utrolig koselig Oslo-tur! Som jeg skrev i går, har vi vært på både konsert med Dragon Force og i møte med United Screens. Begge deler var veldig morsomme!

Syns det er så koselig at de som jobber i  United Screens er så koselige. Å ha så gode kollegaer som dem gjør det så mye bedre å jobbe sammen!

I dag startet våknet vi opp på hotellet på Grunerløkka, rett ved Mathallen. Så vi tok like godt frokosten på Mathallen. Der er det så mye spennende å se og smake på! Jeg hadde helt cravings på Crépe så det ble frokosten min. Utrolig godt! Kjøpte også med makroner og chai te hjem.

Makroner så virkelig et lite stykke kunstverk. Det er både utrolig godt, samtidig som det er vakkert å se på! Chai te skal jeg lage masse chai latte av utover høsten. Det blir så godt det! Vet ikke om noen av dere har smakt på chai latte før? Det er i alle fall utrolig godt, og perfekt om man vil ha en latte på en annerledes måte. Absolutt noe dere burde teste ut! 

Har forresten filmet masse mens vi har vært på tur, så jeg kan lage en vlog til dere! Skal redigere den så fort som mulig, så forhåpentligvis rekker jeg å legge den ut i morgen. 

På veien hjem hentet vi Chloe, og hun har virkelig storkost seg sammen med en annen Papillon og en russisk toy terrier hos en venninne av oss. Nå har vi nettopp kommet hjem, så nå skal jeg bare pakke ut av bagen også blir det en tur på posten etterpå. Kalenderen min kommer i posten i dag, og jeg gleder meg skikkelig til å hente den! Skal vise dere masse bilder av den senere. Den er bare såå fin! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg