Folk får sjokk når jeg forteller det

Nå har vi nettopp kommet opp på hotellrommet etter en skikkelig bra konsert! Vi gikk litt mellom backstage området og selve konsertområdet, så vi kunne være med bandene og se på konsertene.

Vi var jo der for Dragon Force sin del, men det var også et band som het twilight force som varmet opp for de. Begge bandene var utrolig flinke, og dert er så gøy å høre skikkelig flinke band live! 

Jeg vet egentlig ikke hvor mange av dere som vet at jeg liker sånn type musikk som det her, altså metal. Men joda, rosabloggeren hører på skikkelig metal og hard rock. Haha. Det syns ikke akkurat på utseendet mitt, og de fleste blir sjokkerte når jeg sier det til de. Jeg dro jo med meg søsteren min på Kiss konsert tidligere i år liksom, så det sier jo sitt Hadde dratt med Per Fredrik, men han var dessverre syk da! 

Nå skal vi prøve å finne noe mat. De fleste steder er jo stengt nå siden det er såpass sent. Så vi er ikke heeelt sikre på hva vi gjør. Men det blir nok en del googling også mat til slutt. Hehe! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg