Inspirasjon og innkjøp til det nye kontoret!

// inneholder reklame

Nå som jeg har bestemt meg for å pusse opp kontor- og sminkerommet, sitter jeg mye på Pinterest for å finne inspirasjon. Jeg har lyst til å gjøre rommet skikkelig inspirerende med fine plakater, blomster, og diverse pynteting.

Samtidig som at det har en clean look, som gjør at det er lett å holde det ryddig. Av en eller annen grunn blir det alltid veldig fort rotete rundt meg, så jeg må finne en måte så det ikke blir sånn, for det er ikke særlig bra for jobbmiljøet mitt. 

Når det kommer til fargetema tror jeg at jeg kommer til å gå for hvit, lys rosa, gull og noen marmor detaljer her og der. Syns det er en lekker og tidløs kombinasjon. Jeg kommer til å gå for litt store pyntegjenstander, og heller ha bare noen få, istedenfor en haug småting som fort kan gjøre det rotete.

Akkurat nå kjenner jeg at jeg angrer meg litt for at kommentarfeltet er stengt, for jeg vil gjerne ha tips av dere til hvor jeg kan finne søte kontor/sminkerom pynt. Men om dere har noen gode tips er det bare å sende meg på instagram @stinablogg. Syns det er veldig koselig med tips fra dere!

Så langt har jeg gjort kun et innkjøp til det nye kontoret, men det er veldig viktig innkjøp føler jeg. Innkjøpet er en helt ny almanakk. Jeg har en fra før av, men den er altfor stor så det er litt kjipt. Men denne derimot; ah. Den ser helt perfekt ut!

Den er delt opp på morsomme måter med inspirerende quote sider, det er lett å finne frem til måneden man skal til, også er den rett og slett skikkelig fin å se på! Gleder meg skikkelig til den kommer i posten! Om du fikk lyst på en lik finner du den HER på Miinto. 

💗💗💗

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg