Silikon i rumpa, Kjendisfarmen, Homofili ++ Ukens spørsmål #184

inneholder reklame

Har du tenkt til å ta silikon i rumpa?
– Nei, det har jeg ikke tenkt til. Jeg skal ikke si aldri, for man vet jo faktisk ikke. Men er fornøyd med kroppen min slik den er, og hvis jeg vil ha litt større rumpe får jeg heller ta mer squats. Hehe! 

Hva syns foreldrene dine om at du blogger? Og hvorfor viser du de aldri på bloggen?
– I starten skjønte de ikke så mye av hva jeg holdt på med, men nå skjønner de mye mer av hele greia. Mamma leser bloggen min veldig ofte og er superskjønn! Pappa har ikke like stor interesse av å lese om sminke, så han følger ikke så godt med. Hehe!

Grunnen til at jeg ikke nevner navnene dems eller viser ansiktene dems her på bloggen er rett og slett for å skåne dem for all negativitet. Det finnes så mye sjuke mennesker der ute, og jeg er ikke interessert i at foreldrene mine skal få dritt slengt etter seg fordi de har en datter som blogger. 

Genser – HER

 

Hvilken treningsklokke bruker du?
– Jeg bruker DENNE fra Fitbit. Den er helt amazing, og jeg elsker at den er så liten og fin for da kan jeg bruke den til ethvert antrekk uten at det ser ut som at jeg er på trening. Når jeg har den på merker jeg at motivasjonen for å gå ekstra skritt bare suser opp. Den måler forresten alt mulig; skritt, km du går per dag, pulsen på håndleddet ditt (altså, trenger du ikke ha noe ekstra utstyr for å måle dette), hvor mye du sover, antall kalorier du forbrenner, osv. Syns det er så gøy å følge med på hvor mye i løpet av natten jeg faktisk sover og hvor ofte jeg våkner. Fikk litt sjokk i begynnelsen for å si det sånn.

Har du godt forhold til andre bloggere?
– Ja, til en god del av de! De fleste som er under Side2 og på topplista kjenner jeg, og har en god tone med. Men jeg bor et stykke unna mange av de, så det er ikke så ofte jeg får sett de. Anne Brith er en av de bloggerne jeg er aller tettest med, og vi ringes veldig ofte for å snakke blogg. Vi er begge veldig lidenskapelige av jobbene våre, og det er så gøy å kunne dele tanker og idéer med hverandre!

Genser – Gina Tricot, HER 50% rabatt NÅ

 

Hvor mange leser bloggen din?
– Det varierer fra dag til dag. Men i oktober var det gjennomsnittlig rett over 14’000 unike innom hver dag, og 45’000 unike innom hver uke. Så det er ganske mange! Klarer ikke skjønne at det faktisk er så mange mennesker innom bloggen min. Det er så gøy, men også litt nervepirrende å tenke på!

 

Hvordan er din drømmebolig, og hvordan ville den vært?
– Jeg føler egentlig at jeg har drømmehuset nå. Vi har jo et stort hus, som er pusset opp akkurat slik vi vil ha det, i tillegg til at det er rett ved vannet, så utsikten er helt amazing. Det eneste jeg skulle ønske jeg kunne endre var at vi hadde større hage.

Hagen vi har nå er helt ok størrelse, men den skulle gjerne vært større. I tillegg skulle jeg ønske vi hadde et innendørsbasseng. Ah, det hadde vært helt amazing! Men, det kan jo godt hende vi kjøper et enda større hus den dagen vi får barn og vil ha bedre plass til de, og da bare må vi ha innendørsbasseng!

Hvordan er det å få så mye hat på bloggen? Mister du ikke litt motivasjonen til å blogge?
– For å være ærlig så er det ganske kjipt. Jeg takler det når det bare er litt. Men etter at jeg ble mer aktiv her på bloggen, og lesertallene økte, har det kommet inn mye mer hat. Det virker som at visse mennesker elsker å “ta meg” på den minste lille ting. Har jeg én stavefeil i innlegget raser det inn kommentarer om at jeg er elendig på jobben min og at jeg burde gjøre noe annet enn å blogge. Altså.. Det sier jo litt om hvor sjuke folk er. Når de henger seg opp i så små ting.

Jeg har jo faktisk stengt kommentarfeltet her på bloggen, fordi jeg ikke orker mer anonyme bullshit kommentarer. Hvis noen har lyst til å si noe til meg, kan de heller skrive på facebooksiden min HER eller instagram HER. Morsomt at det ikke kommer inn noe drittkommentarer der. Men det er vel fordi at der må folk faktisk stå for det de skriver. Lol. 

GenserGina Tricot

Hva tenker du om homofili?
– Jeg syns det er like naturlig og normalt som å være hetero. Rett og slett. Syns det er så trist at mange behandler de dårlig, og ikke gir de like rettigheter som hetero mennesker har. Jeg har flere venner som er lesbiske og homofile, og jeg støtter de 100%. Jeg har til og med gått i homseparaden i Oslo med en venninne som er lesbisk, fordi jeg vil være med å kjempe for deres rettigheter! 

Genser – HER
Skjørt – Gina Tricot, HER

 

Kunne du vært med på kjendisfarmen?
– Neeeei. Jeg er livredd for nesten alle dyr som er på gårder, i tillegg er jeg ikke noe særlig glad i gårdslivet. Så det hadde virkelig ikke vært noe for meg! Hadde heller ikke hatt lyst til å være borte fra Per Fredrik og Chloe så lenge heller, og en pause fra bloggen er det ikke snakk om at jeg tar. Hehe! 

 

Åpner opp snapchat (stinablogg) så dere kan sende inn spørsmål neste søndag. Så følg med der, for å kunne sende inn spørsmål! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg