Jeg skal pusse opp kontoret!

Skal jeg fortelle dere noe rart? De siste månedene har jeg nesten ikke brukt kontoret mitt i det hele tatt. Jeg har kun brukt sminkedelen av rommet. Kontordelen derimot, har jeg ikke brukt siden før sommeren. Grunnen til det har rett og slett vært at jeg syns det er altfor dårlig benkeplass der inne.

Jeg har jo en pult jeg bruker som jeg sitter på, men der har det stått en gigantisk mac jeg ikke kan bruke pga nakken. Så jeg har blitt sittende i stua. Ikke akkurat veldig optimalt, med tanke på at det alltid blir litt rotete i stua, og hele arbeidsplassen blir så midlertidig. 

Derfor har jeg bestemt meg for å pusse opp hele rommet, så jeg endelig kan bruke det igjen! Ut med alt sammen, og inn med helt nye møbler! 

Her er hvordan det ser ut nå. Selv syns jeg at det er utrolig fint! Men det blir altfor mye ting, og nesten ikke noe benkeplass. I tillegg blokkerer mac’en hele vinduet, og det er jo kjipt når utsikten er rett ut mot havet! 

Jeg har lekt meg rundt i design programmet på IKEA sine nettsider i noen timer nå, og har kommet frem til en løsning der jeg får massevis av benkeplass. Så jeg virkelig har god plass å jobbe på!

På veggene der den stasjonære mac’en står kommer jeg til å henge opp noen veldig tynne rammer som jeg kan la bøker og litt pynt stå på. Jeg kommer også til å henge opp en del rammer med plakater eller lignende inni for å pynte opp litt. 

Dette kommer til å bli så gøy! Jeg gleder meg skikkelig til å få god plass til å jobbe på, på kontoret mitt. Det blir så deilig å slippe å jobbe i stua, og heller kun jobbe inne på kontoret mitt. Kommer selvfølgelig til å holde dere oppdatert underveis! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg