New in from Nelly! Gigantisk pakke!

reklame

I går mottok jeg en gigantisk pakke fra Nelly, fullstappet med helt nydelige klær og sko! Jeg plukket virkelig ut høstens fineste klær, som kan brukes MYE til både hverdags og til fest! 

Denne kjolen er helt perfekt til hverdags! Jeg kommer til å bruke et par tykke svarte strømper, noen boots, og en lang jakke sammen med den. Det kommer til å bli så fint! Du finner kjolen HER.

Hvor kul er ikke denne gule genseren? Jeg har allerede brukt den masse i dag, og det er nok ikke siste gang dere ser den på meg! Den lyser virkelig opp rommet, og er helt amazing når man matcher den med svart. I tillegg så er den skikkelig romslig og god å ha på, og det er perfekt når man skal sitte i timesvis på skole / jobb. Genseren finner du HER

Hvor sykt kul er ikke denne genseren? Jeg elsker knytingene på skuldrene, og da ga den virkelig det lille ekstra en sort genser trenger. Denne kan styles både opp og ned så den passer både til fest og til hverdag. Genseren finner du HER.

Super basic men utrolig fin beige genser. Elsker hvor fint den sitter og hvor flatterende det er med bare skuldre. Genseren finner du HER.
 

Gult er kult! Denne genseren er så kul! Perfekt sammen med en svart bukse som på bildene. Du finner den HER.

Søt og fin bluse. Perfekt sammen med et olaskjørt. Syns den ble litt kjip sammen med helt svart bukse, så jeg anbefaler mørke blått til den. Hehe! Blusen finner du HER

Altså. Hallo. Hvor sykt nydelig er ikke denne kjolen? Det er virkelig julebordskjolen sin det! Ah, den er bare så lekker! Kjolen finner du HER.

Denne jakken er i semsket stoff og er så behagelig å ha på at du nesten ikke tror det. Match den med en grå strikkegenser, så holder du deg både varm og fashionable i vinter! Jakken finner du HER.

Sykt mye fint, ikke sant? Gleder meg til å sette alt sammen til antrekk fremover. Det blir så gøy det! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg