Vi må vente et halvt år på dette

I dag har vi hatt en skikkelig koselig familiestund ute i hagen. For en liten stund siden kjøpte jeg inn masse blomsterløker, og i dag fikk vi endelig plantet de! Jeg har jo virkelig ingen anelse på hvordan man planter slike løker.

Men jeg gravde opp litt jord, slang de nedi, tok masse jord over igjen, også krysser vi fingrene og håper på det beste! Vi må jo vente et halvt år før vi får se resultatet, så da får vi bare vente og se!

Det blir så spennende å se til våren når de skal blomstre. Tenk så sykt fint det blir med masse lille tulipaner og hvite et eller annet. Har virkelig ingen anelse på hva de hvite heter, men de var veldig fine da! Lurer veldig på om det kommer kun 1 blomst per løk, eller flere. Hmm, noen som vet det? Svar gjerne på facebooksiden min HER, siden kommentarfeltet mitt er stengt. 

Chloe syntes det var så spennende med planting og løp rundt og stjal blomsterløker og spader hele tiden. Haha, den lille sniken!

Nå skal jeg straks kjøre Per Fredrik og fetteren hans på fotballkamp. Sandefjord spiller i dag og de skal på stadion og se på. Så fort jeg har sluppet de av, skal jeg rett til Rebecca og hente hun. Så blir det en liten tur ut på oss to! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg