Fortjener jeg det?

Nå har nettopp nominasjonsrunden til Vixen influencer awards åpnet, og jeg kjenner at jeg faktisk er ganske gira i år! De siste årene har jeg ikke nevnt Vixen her på bloggen, rett og slett fordi jeg hverken har blitt nominert eller vunnet noe på mange år. På de 7 årene jeg har blogget har jeg blitt nominert 1 gang liksom. 

Men i år gir jeg det en sjans, og håper på at jeg i alle fall blir nominert. Det hadde vært skikkelig gøy og morsomt å faktisk få en anerkjennelse på at dere liker innholdet jeg skaper for dere.

I år ser de ikke bare på blogg, men også på YouTube. Så det er jo veldig gøy! Jeg lager jo mye videoer til dere på kanalen min. Jeg har sett litt rundt på kategoriene, og jeg vil tro at de kategoriene jeg passer best inn i er: 

“Årets influencer: beauty: Årets influencer innen beauty har hovedfokus på skjønnhet med full oversikt over det siste på makeupfronten i tillegg til å dele både tips, triks og inspirasjon. Kreativitet vil veie tungt i denne kategorien”

Denne føler jeg at passer best til meg siden jeg ofte legger ut sminkevideoer, sminketips, produkt anbefalinger, og generelle beauty tips. Sminke og skjønnhet er jo noe jeg er lidenskapelig opptatt av, og det kommer jo godt frem her på bloggen! 

“Årets influencer – Årets influencer har i løpet av det siste året utmerket seg med unikt innhold, sterk personlighet og det lille ekstra som både underholder, inspirerer, engasjerer, og kanskje også provoserer. Hver eneste dag”

Denne føler jeg at passer rett og slett fordi jeg er en blogger som tørr å virkelig være meg selv, si hva jeg tenker på, uansett hva folk måtte mene om det. Jeg oppdaterer jo både bloggen min 3x hver dag og youtubekanalen min minst en gang i uka, så “hver eneste dag” passer jo veldig godt. Hehe!

 

Uansett. Om jeg blir nominert eller ikke er ikke verdens viktigste ting for meg. At dere følger meg her på bloggen, og alltid er så gode; det er det som betyr mest for meg. Men om dere syns jeg fortjener å bli nominert til Vixen influencer awards kan dere gå inn HER for å stemme. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg