Så mye klær har jeg!

inneholder reklame

I dag har jeg virkelig fått ryddet unna på walk in closet mitt! På morgenen i dag så det helt bomba ut! Det var klær overalt, skoene lå slengt rundt og det var to svære IKEA bagger fulle av klesvask! Mildt sagt et fullstendig kaos! 

Etter en god time med rydding med hjelp av lille Chloe assistent var det helt ryddig og plettfritt. Så deilig! Chloe var veldig flink og passet på sånn at det ikke var noen som helst katter eller fugler som kunne få stå utenfor vinduet. Hehe! Hun passer alltid på! 

CHOKER – HER   PUMPS HER  

Som dere kan se er jeg veldig nøye med å henge alt etter farge. Det gjør det så ekstremt mye lettere å velge ut klær, enn om det bare hadde hengt tilfeldig. Om du har klær hengende i skapet anbefaler jeg deg å gjøre det samme. Da sparer du så mye tid! Også er det en fryd for øyet om du er som meg og har litt OCD. 

Her henger alle kjolene jeg har. Disse må jeg virkelig gå igjennom og se hvilke jeg vil beholde / selge, for akkurat nå er det altfor mange. Jeg telte over i stad og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har over 50 kjoler!

Altså, hvem trenger så mange kjoler? Ikke jeg! Det som er så ekstremt latterlig er at jeg nesten aldri bruker kjoler, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har så mange! 

For å si det sånn; når det blir klessalg så kommer jeg til å selge MYE av klærne mine. Jeg har altfor mye klær, og det blir jo stadig vekk nye klær i garderoben min, så jeg må virkelig være flink til å shine opp! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg