10 Ting jeg skal gjøre i November

Wow, tenk at vi allerede er i november! Jeg kjenner jeg får litt panikk av å tenke på hvor fort dette året har gått. Dette året har virkelig vært fullt av gleder, opplevelser og noen sorger. Tiden fremover blir veldig koselig, men også ekstremt hektisk.

Dette er jo virkelig høysesongen når det kommer til bloggjobber, så det blir mye å gjøre fremover. Men det gleder jeg meg til!

Denne måneden blir det mye forberedelser for juletiden og det nye året. Jeg har allerede mange planer for hva jeg skal gjøre denne måneden, og her er noen av tingene!

☕️ Nyte mørketiden – Det er ingen tvil om at november er en mørk måned, og jeg får litt panikk over det. Men jeg må rett og slett bare lære meg å leve med det, og nyte det. Derfor skal jeg være flink til å stå opp 06:00 hver eneste dag, så jeg får med meg mest mulig dagslys, og når kvelden kommer kan jeg krype under pleddet med en varm kakao. Dere har kanskje sett på snapchat at jeg har startet mye med det kakao allerede? Har funnet en favoritt som er så god! Kanskje jeg skal lage innlegg om den! Hmm.. 

🎁Pakkekalender – I år har Per Fredrik og jeg bestemt oss for at vi skal ha pakkekalender. Det er ikke bare-bare å handle inn 24 forskjellige små gaver, i tillegg til julegave og bursdagsgave (PF har bursdag 21 des). Men dette skal jeg klare! Jeg har allerede kjøpt inn 19 forskjellige pakker til pakkekalenderen. Så jeg er veldig godt igang! Det blir så koselig med en liten og koselig gave til hverandre hver eneste dag i adventstiden!

💇🏻 Hair extensions – Nå er det et par måneder siden jeg fikset håret mitt sist, så det har mildt sagt vokst ut MYE. Håret mitt har virkelig begynt å vokse fort, så festene henger litt som en snurr! Haha! Ikke lett å få en supergod hårdag akkurat. Men, neste uke skal jeg til frisør for å farge mitt eget hår og sette på nytt hår. Dette er hår fra en ny sponsor, og dette blir et nytt samarbeid som jeg er veldig spent på!

🎁 Handle julegaver – Desember kommer til å fly unna fortere enn jeg klarer å si julaften, så derfor har jeg som mål å bli ferdig med alle julegavene før desember. Da slipper jeg alt jaget rundt det å finne riktige gaver, og jeg kan bare slappe av vel vitende om at alt er fikset.

🎄 Handle pynt – Så fort det blir 1. desember kommer dette huset til å være fylt opp med masse julepynt overalt! I år tenker jeg at vi skal gå all-out og virkelig pynte opp masse både ute og inne. Det blir jo så fint og koselig med ekstra mye pynt. I tillegg så er det litt oppløftende i den mørke tiden når det er masse lys utendørs i hagene til folk man kjører forbi. 

🤓 Lese – Jeg har nettopp kjøpt 4 nye spennende bøker! Blant annet sminkeboken til Dajana og selvbiografien til Vendela Kirsebom. Begge bøkene er jeg superspent på å lese, og i november håper jeg at jeg får tid til å lese de!

👗 Klessalg – Jeg har avtalt med noen flere bloggere om at vi skal ha klessalg sammen i slutten av november / starten av desember. Det gleder jeg meg skikkelig til! Blir så gøy å møte dere, og jeg har så ekstremt mye klær jeg må få solgt unna. Hehe!

🌲 Skogen – Selv om det begynner å bli kaldt ute, har jeg lyst til å bli flinkere til og komme meg ut i skogen og nyte den friske luften. Ta med en engangsgrill og lage pølser og pinnebrød, mens man drikker kakao. Ah, det er så koselig det!

🎅🏻 Planlegge fester – I desember har Per Fredrik og jeg planer om å stelle istand en skikkelig stor fest med masse venner i juletema. Gløgg, stygge julegensere, pepperkaker og hele greia! Blir så koselig! Men slike fester trenger en del planlegging, så det må jeg begynne med allerede nå i november.

🍁 Høstpynt – Jeg har lyst til å ta meg en tur ut og skogen, for å hente masse løv, kongler, osv og lage en skikkelig fin DIY pynt ut av det. Har massevis av idéer på lager, så nå kribler det i fingrene mine etter å komme igang!

 

☕️🍁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg