Jeg er den eneste bloggeren som gjør det..

Endelig mandag og nye uke! Denne uken har jeg lyst til å få unnagjort så mye jobb med bloggen, og virkelig gi dere 100%. Forrige uke var helt ekstremt hektisk, og jeg følte jeg nesten ikke rakk å puste mellom slagene.

Denne uken derimot er mye mer roligere på avtale-planen, så da kan jeg ta meg mye bedre tid til bloggen og forhåpentligvis rekke å gjøre en god del videoredigering til YouTube kanalen min.

Å legge ut 3 innlegg hver eneste dag og 1-2 videoer hver eneste uke er virkelig ikke bare-bare og det kjente jeg spesielt godt i forrige uke da det var hektisk. Hehe! Det er jo en grunn til at jeg er den eneste bloggeren (av det jeg vet om) som lager så mye innhold hver uke! Men heldigvis er det så utrolig gøy, og det er fascinerende hvor mye mer jeg liker å blogge nå som jeg gjør det mer enn før. 

I dag startet vi uken med litt lunsj på Kokeriet. Det er virkelig det mest koselig stedet jeg vet om i Sandefjord. Der er det alltid litt mørkt og lunt, også er det masse telys overalt og utsikt rett ut mot havet. Så idyllisk! Maten er også veldig god! 

Nå holder jeg på å planlegge uken og hvilke blogginnlegg jeg ønsker å skrive. Fortell meg gjerne om dere har noen ønsker i kommentarfeltet. Elsker å høre forslag fra dere!

26 kommentarer
    1. Hei!!
      Kunne gjerne tenkt meg et innlegg om styrkeøvelser for mage og rumpe😅
      Elsker forresten også når du viser oppskrifter på mat, føler det er en stund siden nå men det er kanskje bare meg😄
      Håper du får en fiiiiin uke!!

    2. Jeg elsker når du har life hacks! Særlig om makeup💓 Det er også kjempegøy når du har konkurranser og lignende. Eller diy?s💋 håper dette ga deg noen ideer💓 ELSKER BLOGGEN DIN STINA!😻

    3. Kan du skrive litt mat oppskrifter? Føler det er en stund siden du har skrevet d nå.
      Kan du lage DIYS også?
      Og litt om hvorfor dere valgte å kjøpe det huset og hvorfor dere valgte akkurat chole?
      Hadde satt pris på det!

    4. Ikke for og være frekk elsker bloggen din. Men Martine Lunde jobber like mye som deg hun er en like god blogger og YouTube som deg. Elsker bloggen din

    5. Du kan skrive om hvordan du var på skolen og hva du syntes om samfunnet da og nå😊 sier:

      Du kan skrive om hvordan du var på skolen og hva du syntes om samfunnet nå og da😄

    6. Hei, lurte bare på hva Per Fredrik synes om at du legger ut mange bilder der du viser frem en del av puppene dine.
      PS: elsker bloggen din <3

    7. Syns du er veldig flink og føler du jobber mye og bra med bloggen. Liker denne bloggen ekstra godt! Matoppskrifter syns jeg er gøy å lese:)

    8. Martine Lunde!! Skriver like mye som deg og lager mange yt videoer, hun jobber like hardt som deg. Ikke for å være frekk måtte bare si det. Isabelle Eriksen gjør og like mye arbeid.

    9. Hei, jeg vil gjerne se treningsrutine,tips og triks til hvordan bli mer sunn. Triks innen sminke og innen interiør.
      fast leser 💕

    10. Du er desverre ikke den eneste….
      Men vil gjerne ha et innlegg om hvordan du planlegger innleggene, hvor mye tid du bruker på et innlegg, og time for time de dagene du bare jobber med blogg.

    11. Hei Stina! Elsker bloggen din og har fulgt med ganske lenge – syntes det er gøy å se hjemmbyen min igjennom bloggen din, ettersom jeg bor i for øyeblikket i England!
      Jeg har selv startet med blogg for noen uker siden etter et langt ønske om å gjøre det! jeg ville ha likt å sett hvordan du finner inspirasjon til dine innlegg, og kanskje tips til andre bloggere hvordan de kan få maks ut av sine innlegg?
      Takk for du er du!!!
      xxx

    12. Du er ikke den eneste😉 Martine Lunde legger ut 2 videoer i uka og 4 innlegg hver dag. Jeg kommenterte det tidligere, men den kommentaren turte du ikke ha ute her på bloggen tydeligvis. Du må faktisk innse snart at det er bloggere som jobber hardere enn deg, det er veldig mange som legger ut flere videoer og innlegg enn deg Stina ☺️ (ikke ment som hate, du er veldig flink. Men du burde innse at du ikke er så sykt perfekt og flink som du skal ha det til, for det at du skryter av at du legger ut 1-2 videoer i uka er jo absolutt ikke sant)

    13. Spørsmål: Når du blogger så ofte som du gjør, hvordan vet du hva du skrive om hver gang? Har selv prøvd å blogge 3 ganger daglig, men måtte trappe ned til en gang daglig da jeg ikke hadde noe å skrive om.

    14. Kan du skrive om hvordan treningsklokke din fungerer? Hva som er på den og sånt (km, skritt, kalorier, går det ann å legge inn hva man har spist?)
      Og kan du komme med forslag med enkel styrketrening for ungdomssenter? <3

    15. Anonym: Oida, det har jeg ikke fått med meg. Sjekket blogget hennes og det var ikke så ofte oppdaterer det altså. I tillegg til at de har jo kanalen sin sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg