BH strl, Flytte til Utlandet ++ Ukens spørsmål #183

// inneholder reklame

Hva er bh-størrelsen din?
– Det varierer mellom 65D og 70D. Kommer litt ann på når i måneden det er. Hehe!

Hvor har du kjøpt sofaen din, den hvite på bildene over? 
– Den er fra IKEA. Den er i “norsborg” serien med “finnsta hvit” farge. Syns den er så fin! Man kan også ta av trekkene og vaske de. Det er et must til hvit sofa!

Hvilken shampoo og balsam bruker du? Du har alltid så fint hår!
– Takk som syns det! Jeg har brukt den samme sjampoen og balsamen veldig lenge nå, og jeg digger de! De er perfekt for å styrke håret, samtidig som det blir mykt og glansfullt. Siden jeg vil gi håret mitt ekstra mye næring bruker jeg en hårkur annenhver gang jeg vasker håret.

Jeg bruker alt fra Redken. Shampo HER (35% rabatt nå!), balsam HER (35% rabatt nå!), hårkur HER (40% rabatt nå!)

Hvorfor er ikke du med i Nordic screens lenger? (YouTube-nettverk)
– Det er veldig lenge siden jeg var hos de. Grunnen til at jeg byttet over til United Screens er fordi jeg rett og slett ikke fikk nok ut av partner-avtalen. Hos United Screens stortrives jeg og de er vanvittig dyktige!

Hvordan var du på skolen? Var du best i alt, eller kun et par ting?
– Jeg var ganske ok i det fleste fag. Men matte og engelsk var de fagene jeg uten tvil gjorde det best i. Jeg syns begge deler er så spennende og morsomt. Husker når søsteren min gikk på 1. vgs og jeg gikk i 7. klasse. Da pleide jeg å stjele mattebøkene hennes for å gjøre matteoppgaver. Haha, jeg har alltid vært en tallnerd!

 

Er det helt bestemt at dere flytter til London nå som Per Fredrik fikk rollen? og når? Håper du ikke slutter å blogge <3
– Nei, absolutt ikke. Det hadde eventuelt blitt til Dublin i Irland vi måtte flyttet, men det blir ikke nødvendig, siden rollen ikke er så stor at de trenger Per Fredrik der over en lengre periode. Neste gang Per Fredrik skal ned og filme så skal vi bo på hotell, og det er nok sånn det fortsetter å bli. Om det forandrer seg så hadde jeg ikke sluttet å blogge uansett altså. Hehe!

Har dere en utleie del i huset som dere leier ut? 
– Nei. Huset er delt opp i 2 deler, en som er vanlig del også en ekstra del siden det er “generasjonsbolig”. Men den ekstra delen har vi gjort om så det er studio, treningsrom, ekstra kjøkken og bad, også et lagerrom. Da vi flyttet inn kunne den sikkert blitt leid ut, men det er vi virkelig ikke interessert i.

 

Hvorfor feirer de fleste og fester i helga her? Halloween er jo ikke før tirsdag?
– De fleste kan ikke akkurat fest på en tirsdag, så da tar man alltid den helgen som er nærmest selve dagen. Men tipper de fleste som går “trick or treat” går på tirsdag.

Hvordan har det gått med deg etter at du tok botox for sinnarynken? Jeg sliter med samme problem.. 
– Det har gått helt fantastisk! Jeg har mye mindre spenningshodepine og nakkesmerter. Merket ekstremt godt når det gikk ut at det hjalp for å si det sånn.

 

Jeg lurte på hvor gammel er du? Du ser så ung og pen ut!
– Tusen takk! Jeg er 24 år gammel. Født i 1993.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

40 kommentarer
    1. Når var d du sluttet å gå trick or treat? Jeg fyller tretten og er litt flau over at jeg fortsatt går. Men syntes d er så koselig!😂

    2. Hei stina😊
      Eg lurte på om hvor mange barn du vil ha og lurte på hva du hadde kalt de om det ble jente eller gutt?
      Leser bloggen din vær dag!

    3. Visste du at red bull er laget av oksetiss? Tenkte du burde vite det, du som drikker så mye av det.

    4. Har du tips om hvor jeg kan finne de beste bhene? Eller hvor dine favoritt bher er ifra? Sliter med å finne noen som er bra eller som er fine og behagelige.

    5. Vil vel ikke akuratt si du var så god i engelsk på ungdomsskolen? Ikke i engelsk fordypning hvertfall så vidt jeg kan huske.

    6. Hva synes du om å ta abort?
      Er du mer glad i godteri eller sjokolade?
      Vis du går uten sminke offentlig, hvordan ville du følt deg?

    7. Synes det er så kult at Per Fredrik skal være med i Vikings. Har han en sentral rolle eller mer en gjesterolle? Blir han med i denne sesongen som kommer nå? Tenkte de var ferdig med innspillingen for lenge siden?

    8. Veldig lurt å poste personlige opplysninger på snappen din ang hvem som har søkt deg opp i skattelistene.

    9. Det er på ingen måte greit å poste postnummeret osv til folk, noen har skjult postnummer og sted for en grunn.

    10. Du vet det er ulovlig og legge ut personopplysninger på nett som kan knyttes til en enkelt person uten samtykke?
      Fra slettmeg.no
      Alle som publiserer personopplysninger på nett (det vil si opplysninger og vurderinger som kan knyttes til en enkeltperson) må i utgangspunktet forholde seg til personopplysningsloven. Dette kan gjelde også når publiseringen skjer på en hjemmeside eller blogg. Hovedregelen er at ingen kan publisere personopplysninger uten et frivillig, informert og uttrykkelig samtykke fra den opplysningene gjelder, og at de opplysningene som publiseres skal være korrekte og oppdaterte. Et samtykke kan trekkes tilbake når som helst.

    11. alstå eks. 75D, tallet er størrelsen rundt mens bokstavenr er selve størrelsen på btystet. veldig mange som missforstår den delen

    12. Hahahahaha “Jeg skiter med samme problem”. “SKITER”😂 Litt hangover eller, Stina? Også “YouuTbe” og “IIKEA”😂 Ikke ment som hate altså. Bare litt gøy at selv toppbloggere kan ha litt skrivefeil av og til😉 Så var det forresten overraskende at matematikk var et av dine sterkeste fag! Matematikk er også et av mine sterkeste fag 🙂

    13. Til anonym over: selv om 65, 70 osv er målene rundt, vil fortsatt en 65A være mindre enn en 75A 😉 Øker omkretsen, øker også cupen.

    14. Hei, lurte på om vist du nokken gang fekk tilbude om og flytte til new your eller London og bare ein av dej.

    15. Hei! Hvor kjøper du bhene dine og hvilke er dine favoritter? Jeg har 65D selv, men sliter veldig med å finne den størrelsen..

    16. Ble du fornøyd med smilet ditt etter du fylte leppene? Husker du sa du synes du ikke kunne smile ekte på grunn av at mye tannkjøtt vises. Er det bedre nå?

    17. Kunne du svart på melinger som du får personlig!! Det er ikke alltid at man liker å snakke offentlig!!

    18. Hva synes du om at alle som har vert på paradise hotell lager blogg og får kun lesere fordi de har vært på TV? Haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg