Slik ser jeg ut på Halloween!

Nå har jeg nettop sminket meg ferdig og begynner å blir klar for Halloween fest. Det er fortsatt en del ting som må gjøres før alt er klart. Men sminke og kostyme er i alle fall på plass! I år gikk jeg for cheerleader som det har gått skikkelig dårlig med på trening og som har falt skikkelig og dødd.

Blod er smurt utover hele ansiktet og på armene, og det ser så sjukt kult ut! Jeg har ikke gått for en så kul look før, så det er ekstra stas at det ble så ekstremt! Linsene setter virkelig prikken over i’en på dette kostymet. De ser jo helt sinnsyke ut!

Nå skal jeg tenne på fakler, lage velkomstdrink, og gjøre de siste forberedelsene. Skal prøve å få rukket å ta bilder og blogge før gjestene kommer. Men da må jeg være effektiv. Hehe!

Er det noen av dere som skal feire Halloween i kveld? Lurer så fælt på hva dere skal være! Syns det er så gøy å høre! 

22 kommentarer
    1. Du burde fortelle leserne dine at de burde være forsiktige med å velge linser, noen billige linser kan være skaldelig for øynene. Det er jo sikkert noen av leserne sine som vil kopiere Halloween stilen din 😉

    2. Skal ikke akkurat ha fest men skal gå rundt, dette blir nok det siste året får neste år blir jeg nok får stor til å gå ut å si kansk eller knep.. haha .. men jeg skal være en fe som har råtnet opp å er død. Så vingene og kjolen er grå og svarte . Ville prøve meg på linser får de selger sånne Halloween linser på nille får 99,90 kr. Men må innrømme at jeg ikke har noe erfaring mår det kommer til å ha på seg linser.. blir nok ikke så mye gåing på tirsdag får jeg å de 2 venninene mine Ada og Sidra skal sykle. Du vet der Ada og Andrine hegeberg er fra? ( oppvokst i barndommen ) ja det er der vi bor men de bor sånn midt i sentrum å vi bor sånn 10 min unna !! Men vis vi rekker å gå rundt der vi bor så kan vi sikkert prøve oss på den store sentrum !! Ifjor fikk jeg å 3 venner ( Emma , Thea , Andreas ) en kake !! vurderer å farge håret hvitt elns men d får jeg nok se på på mandag, skolen er ferdig kvart på 3 å vi tenkte å gå sånn 4 så jeg gleder meg til å se hvordan d går ❤️❤️ Neste år begynner jeg jo på ungdomskolen altså i 8. klasse så da blir d nok noen fester sikkert haha .. får bare nyte den siste halloween?en på barneskolen hm . ❤️❤️Super stor fan av bloggen din Stina !! Du bar den første bloggeren jeg begynne å følge me på ! Sånn 3/4 år har jeg fulgt me❤️❤️😄😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg