Mitt inntrykk av andre bloggere

Wow, denne dagen har vært hektisk! Jeg startet dagen i Oslo på Egmont sitt kontor med nesten halve bloggnorge. I alle fall oss som ligger på blogg.no under Side2. Vi var MANGE for å si det sånn. Hehe! Dere så kanskje det på Snapchat? (stinablogg). Så rutinert blogger som jeg er glemte jeg helt å ta bilder derfra.

Så å snappe er det eneste jeg husket å gjøre. Men vi var i alle fall en stor gjeng der for å få mer informasjon om hva som skjer nå som blogg.no har blitt solgt til Egmont. Jeg var ganske stresset og nervøs for at det skulle bli negative endringer. Men det virker som det blir mye bedre, og det er jo helt fantastisk! 

Jeg fikk møtt igjen mange av de kjente og kjære bloggerne jeg kjenner fra før av. Vi er jo en god gjeng som ofte møtes hos Nettavisen, så de har jeg jo sett mye. Men det var også en god del jeg ikke hadde hilst på fra før av, som jeg var veldig spent på å se hvordan var.  Man hører jo mye rart om diverse bloggere, og det er vanskelig å vite hva man selv faktisk skal tro på.

Men jeg sitter igjen med samme inntrykket jeg alltid har av bloggere etter å ha møtt de; de er helt fantastiske! Det er så mye gode mennesker i denne bransjen!  Men også noen ikke sååå gode.. Isabell, Sofie og jeg ble stående ganske lenge sammen etter samlingen og vi snakket blant annet om andre bloggere som bare tråkker ned hverandre. Vi bloggere får så mye tyn fra forskjellige hold, og det siste stedet vi bør få dritt fra er våre egne kollegaer.

Jeg syns det er så trist når andre bloggere legger ut videoer og lange innlegg der de rett og slett går til personangrep på andre bloggere. Det blir bare så fælt og feil! Det er lov å ha forskjellige meninger. Det er jo bare naturlig. Men man bør ikke henge hverandre ut på en blogg fordet. 

Blæh. En liten utblåsing fra meg! Blir bare så irritert over hvordan ting kan være. Men møtet var i alle fall veldig spennende, og det var så koselig å bli enda bedre kjent med kollegaer!

12 kommentarer
    1. Det visse bloggere som du snakker om i dette innlegget prøver å oppnå, er å ta bort kroppspresset som er i dagens samfunn. Ettersom bloggere er en stor del av ungdoms hverdag, er det derfor naturlig å være kritisk til de som stadig fronter operasjoner, restylan og et negativt fokus på eget utseende. Jeg syns selvfølgelig det er ditt valg om hva du gjør med din kropp, men var det f. Eks nødvendig at du skrev her om dagen at du skulle ta Botox i overleppa pga tannkjøttet?

    2. Bloggere som liker å tråkke ned andre? Håper virkelig ikke at du mener Kristin Gjelsvik, som er den mest oppegående bloggeren som finnes. Du har vel tidligere uttalt at hun liker å “klage på alt”. Hun har et enormt viktig budskap, og er en bra motpol mot dere rosabloggere som fronter kjøpefest og usunne idealer.
      Hun har aldri gått til personangrep mot navngitte bloggere, men mot en svært usunn tendens i bloggsamfunnet som bør stoppes.

    3. Bloggere som går mot dere ? vet hvem du skal sikte til ,men har dere virkelig ikke skjønt hvor hun vil hen ?
      Ingen som driver med person angrep på noen helst måte.
      Hun vil bare få frem at alle er pen nok uten å må gjøre noe med kroppen sin osv .
      Les boken hennes , kanskje du forstår bedre da ?

    4. Dere bloggere som tar dere nær av som trur at de ulike bloggere som skriver om kroppspress, og om fiksing av kroppen skriver nedlatene om dere har fortsatt ikke forstått hva det hele dreier seg om.
      Ingen av de bloggerne har skrevet om noe personangrep.

    5. Desverre bare en av mange? Er du så trangsynt at du ikke ser at denne kroppstrenden har tatt helt av?! Du er jo selv ett offer for den?

    6. Mange bloggere har en lei tendens til å tro kritikk er hat.
      Det må være lov til å komme med kritiske kommentarer uten å bli tatt for å være en «hater». Mange bloggere gjør og sier ting som absolutt er kritikkverdig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg