Jeg må ta en pause fra det

I går var jeg en tur i Oslo for å fikse litt på utseendet mitt. Jeg tok refill på neglene og satt botox over overleppa for å prøve å fikse så jeg ikke viser så mye tannkjøtt når jeg smiler ekte. Men, jeg vil ikke snakke så mye om det akkurat nå.

Det siste jeg gjorde var å ta av vippe extensionet mitt. Jeg har hatt på vipper permanent siden starten av året, og det har vært ganske fint frem til nå. Nå er mine naturlige vipper såpass slitte at det ikke lengre blir pent med vippe extensions. Det faller jo av massevis av vipper hele tiden, og det gir liksom ikke den WOW looken som jeg er ute etter. Så da tok jeg de like så godt av.

Det er en ting jeg ikke takler her i livet, og det er å ha ting som er halvveis. Vipper som er helt oook funker ikke for meg. Enten må de se fab ut, eller så funker det ikke! Så nå får jeg bare fortsette å bruke masse vippeserum fremover, også heller bruke vippe-remser. Det var jo det jeg brukte før, så det er ikke noe problem å bruke det igjen.

Jeg må innrømme at det er veldig uvant å kunne ta av all “sminken” på kvelden og kunne gni meg i øynene. For ikke å snakke om hvor mye kortere tid det tok å ta av sminken! Wow. Så annerledes altså!

Siden jeg skal bruke vippe-remser igjen tar jeg gjerne imot litt tips fra dere. Har dere noen favoritter? Gjerne noen som er skikkelig WOW. Haha! Jeg har funnet et par forskjellige allerede som jeg liker, men jeg elsker å teste nye ting så jeg tar gjerne imot tips fra dere! 

 

 

 

26 kommentarer
    1. Prøv Iglow, tror jeg det heter, søsteren min brukte det i stede for extensions. Det fungerte veldig bra

    2. Hei Stina! Jeg anbefaler å lage en vippe olje som du smører over og på øyevippene dine, jeg hadde ca. 0,2-0,3 lange øyevipper men da jeg lagde denne oljen funket dette supert øyevippene mine ser skikkelig ut som extentions alltså de er så fab! Du trenger: Olivenolje, flytende honning og bitte litt vann. Du mikser det og tar det oppi en tok maskara beholder! Hilsen Saule med fab øyevipper❤️

    3. Hei Stina! Lag din egen vippeserum av: Olivenolje, flytende honning, og to dråper vann! Øyevippene mine var synnsykt slitte etter extentions! Jeg anbefaler å ta det på når du er på jobb/skole og når du legger deg😊

    4. Hvis du vil ha vippe remser som er WOW burde du sjekke ut de Celina Karine og Agnes Lovise liker. Jeg har hørt veldig mye bra om «red carpet» fra duff lashes.

    5. Har hørt at duff lashes har vipper som holder veldig godt og derfor kan brukes flere ganger. Tror de som heter «red carpet» er veldig WOW

    6. Duff lashes i red carpet er dritfine, varer til mange bruk og skikkelig wow! House of lashes er også veldig gode.

    7. Er nok bra for din egen del at du tar pause fra botox . Er ikke bra å putte alt av unaturlige stoffer i kroppen.

    8. Jeg bruker PUKKA Castor Oil, har tømt litt over på en dispenser med børste som jeg tar på morgen og kveld 🙂

    9. Jeg prøvde Iglow, og det funket veldig bra, helt til plutselig jeg mistet ALLE vippene mine. Hadde kanskje tre vipper igjen. Og dette var bare på det ene øyet.. slutte å bruke det da, men det skjedde det samme på det andre øyet noen uker etterpå. Slutta helt med vippeserum og nå har vippene mine endelig vokst ut og er normale igjen 🙂

    10. Nå er du i gang, i en alder av noe å 20 med botox og filler. Du VAR en blogger det var verdt å ha som forbilde, men må har du blitt akkurat som alle andre, ingenting unikt lenger.

    11. Nå begynner leppene dine å se grådig unaturlig ut.
      Ikke bli blind på hva som ser bra ut og ikke nå da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg