Resultatet av jakten..!

I dag har Rebecca og jeg hatt tidenes gresskar-dag! Jeg nevnte jo i forrige innlegg at vi skulle ut på gresskar-jakt. Vi dro på en gård her i Sandefjord (Nordre Bergan Gård) som hadde utsalg der man kunne kjøpe gresskar. Jeg hadde forventet en bitteliten butikk med et par gresskar. Vel, der tok jeg feil! Med en gang vi kom til gården var det gigantiske kasser fulle av Halloween gresskar.

Inne i butikken hadde de alt fra pyntegresskar og spiselige gresskar, til honning og cider som var dyrket på gården. Vi fikk til og med se hvordan bikubene til honningen så ut! Det var skikkelig rart og morsomt!

Det var jo veldig billig for gresskar når vi kjøpte rett fra gården, så jeg kjøpte inn mildt sagt en god del gresskar. Tror det endte med rundt 20 stykker, så ja eheee. Men jeg fikk pyntet opp mye av trappen ute, og det ble så fint! Skal vise dere mer bilder av det senere! 

Vi kjøpte også hvert vårt Halloween gresskar som vi har skjært ut. De ble så fine! Filmet hele tiden mens vi skjærte ut, så det kommer en ny film på kanalen min i løpet av denne eller neste uke hvor dere kan se det! 

12 kommentarer
    1. Hei elsker bloggen din og vil begynne å blogge så jeg håper på noen tips fra deg på Snappchat jeg heter millemarie8 og millemarie1☺ håper på tips😆👍

    2. Hvor kjøpte du de skoene? Ææ de var så fine! Har lett lenge etter slike sko, men de er alltid så dyre! Har du noen tips?

    3. Una: bare søk “Women’s Warm Gilet Outwear Long Slim Vest Faux Fox Fur Waistcoat Jacket Coat” på ebay så kommer den opp 🙂 Finnes i forskjellige farger og, tror Stina har en som er hvit og en rosa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg