Lettkledde bilder, Bloggerne, Lister, Festing ++ Ukens spørsmål #181

Blir Per Fredrik noen ganger sint eller sjalu når du legger ut så tiltrekkende og lettkledde bilder av deg selv ut på nett?
– Nei. Han vet hva slags bilder jeg liker å legge ut, og det er han komfortabel med det. Men jeg ville dog aldri lagt ut bilder der jeg blottet enten nipler eller underliv. Det blir bare helt feil, og det er vi veldig enige om. 

Hva tenker du om bloggerne, kunne du selv deltatt hvis du fikk muligheten?
– Jeg syns “Bloggerne” er et utrolig bra program. Bloggerne gir mye av seg, filmteamet har gjort en fantastisk jobb og det er generelt veldig morsomt å følge med på. Jeg har sett på det siden starten, og Per Fredrik og jeg ser hver eneste nye episode! Om det blir sånn at jeg får muligheten til å være med på programmet hadde jeg uten tvil sagt ja. Det er jo en helt unik måte å vise frem nye sider av seg selv og livet sitt, og jeg tror jeg kunne gjort en god “rolle” på bloggerne.

 

Når legger du deg? Og hvordan våkner du tidlig?
– Vi legger oss som regel i 00 tiden, også sover jeg i akkurat 6,5 timer. I natt for eksempel sov jeg 7,5 time, og jeg er så trøtt i dag! Kroppen min fungerer veldig annerledes når det kommer til søvn, så hvis jeg får for mye av det blir jeg stuptrøtt. Per Fredrik er avhengig av mer søvn enn meg så han står som regel opp litt under 2 timer etter at jeg har stått opp.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leste innlegget ditt om hva du aldri ville gjort foran kjæresten din, der du skrev at du aldri ville vært ustelt foran P-F, virker som du ikke vil gå uten sminke foran han? Og er det sånn hvis dere har film kveld hjemme så har du på deg masse sminke osv? Ikke frekt ment altså, bare litt nysgjerrig på det?
– På denne ble det en del misforståelser, så jeg kan bare oppklare litt. Jeg går uten sminke foran Per Fredrik hver eneste dag, og det er null stress. Når jeg mente ustelt mente jeg liksom bare når man er ufresh som i; ikke dusjet på litt for lenge og fett hår. Det ville jeg dog ikke gjort uansett om jeg var alene eller med Per Fredrik. Takler ikke å være ufresh.

Er du en diva jente? Føler du det selv?
– Nei, overhodet ikke. I min bransje er det mer enn nok divaer som kommer for sent til møter, ikke gidder å svare på viktige jobbmailer, og som leverer ting supersent. Sånn er det ikke med meg. Jeg har fått en utrolig sterk arbeidsmoral av at jeg begynte å jobbe da jeg var 15 år, så når det kommer til spesielt jobb er jeg langt ifra noen diva. 

 

Hvor mange land har du vært i?
– Oi, det er jeg faktisk ikke sikker på! Men jeg kan jo nevne de landene og øyene jeg husker nå; Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Østerrike, Finland, England, Frankrike, Portugal, Gran Canaria, Tenerife, Mallorca, Ios, Tyrkia, Kreta, Kos, Hellas (Athen), Kypros, Rhodos, Italia. Det ble totalt 20 forskjellige land og øyer, så det er en god del! Flere skal det bli! 

Hvorfor blogger du så mye om lister?
– Min filosofi bak bloggen er at jeg rett og slett skriver ting jeg selv syns er morsomt å lese, og som jeg interesserer meg for. Jeg liker også å skrive ting på en måte som gjør det enkelt og morsomt å lese.

Å skrive innlegg slik at de blir lister, istedenfor lange tekster er en av tingene jeg syns er en måte å gjøre et innlegg mer morsomt og interessant på! Det er jo tydelig at mange av dere som leser bloggen min liker det også, for liste-innleggene mine får veldig godt med lesere. Selv om det alltid er noen som liker å fortelle meg hvordan jeg skal skrive bloggen min, som klikker i hundre vinkler fordi jeg skriver et innlegg om til en liste 😉

Hvordan var du i tenårene? Var du sånn som snek deg ut og dro på fester, eller var du englebarn?
– Jeg var uten tvil førstnevnte. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sneket meg ut eller latet som jeg har vært hos venninner, for å dra på fester. Jeg syntes det var gøy å feste og være med venner, så jeg brukte ungdomstiden min til å gjøre nettopp det. Skolen kom i andre rekke for å si det sånn. Hehe! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

💗💗💗

👻 Se enda mer av hverdagen min på Snapchat! STINABLOGG 👻

46 kommentarer
    1. Jeg lurte på om du kunne lage et “my skincare rutine” innlegg, og hvor du kjøpte den fine bhen du har på deg i det andre bildet? Elsker bloggen din❤️❤️

    2. Kan du begynne å gi beskjed på mystory når du har åpen snap? Blir litt vanskelig å stille spørsmål når du ikke gir beskjed…

    3. Er du noen gang redd for å bli lurt på samme måte som Pilotfrue ble? Da mener jeg det innslaget som ble sendt på Svindeljegerne for en stund siden. Eller gjør du grundig research før du takker ja til å skrive om et produkt?

    4. 1) Leppene dine er blitt så fine etter at su tok Restylane, de passer ansiktet ditt PERFEKT 😍 hvor mye her du i leppene dine?
      2) har du noen gang tenkt å skrive bok? Og hva ville du skrevet om?

    5. Gran Canaria, Tenerife, Mallorca, los, kos, Athen og Rhodos er ikke land. Du har vært i kanskje 15 land ellerno.

    6. altså du nevnte en del byer, ikke bare land og øyer. kanskje lurt å sjekke slike ting, når du ikke kan det utenatt. sånn som athen er jo ikk en øy, det er hovedstaten i hellas😅 og øyer tells jo ikke som land, så hvorfor skrive hvor mange øyer du har vært på når vedkommende spurte om land?

    7. I am a French and I look at your blog every day! Are you jealous? And do you look at the mangas like your boyfriend?

    8. “Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Østerrike, Finland, England, Frankrike, Portugal, Gran Canaria, Tenerife, Mallorca, Ios, Tyrkia, Kreta, Kos, Athen, Kypros, Rhodos, Italia.”…. Hvorfor ikke legge Gran Canaria, Tenerife og Mallorca under Spania og Kreta, Kos, Athen, Kypros og Rhodos under Hellas..? Leseren spurte jo etter hvilke land du har vært i, er det ikke bare å si Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Østerrike, Finland, England, Frankrike, Portugal, Italia, og så Spania og Hellas..? Skjønner ikke logikken med å nevne “land og øyer”, da en øy som oftest er en del av et land..? Bortsett fra Athen da, som bare rett og slett er en by

    9. Hvordan holder du deg så tynn og fin, siden du ikke er sånn nazi på å ikke spise usunt og slikt?

    10. Jeg vet ikke om du har fått det med deg men det er en del bloggere som har sånne innlegg hvor de legger ut «mislykka bilder» eller som de kaller det «bilder som aldri kom på bloggen». Synes det er morsomt og lese og jeg lurer på om du kunne begynt å legge ut sånne innlegg?

    11. HEI😊 jeg lurte på om hvor mange turer Cloe trenger om dagen?PS:elsker deg og du er som en storesøster for meg💗💗💗

    12. Hei jeg lurer på hvor du kjøpte den bh-en du har på deg på det bildet litt lenger opp i innlegget her.

    13. Hvordan var karakterene dine på skolen ?
      Kunne du du tenkt deg til et asiatisk sted? (Bali, Thailand Phillippinene osv…)
      Kunne du vært med på skal vi danse?

    14. Kan du legge ut flere hacks om sminke lifehack og bare hacks sjenerelt??
      BTW elsker bloggen din leser alle innleggene dine har bare et spørsmål jg har lyst til og starte egen blogg hva kan jg skrive om?¿

    15. Hei, jeg bare lurte på hvordan du greide å få en så populær og bra blogg og hvordan det er å leve på å blogge liksom. Forresten så elsker jeg bloggen din, og du er dritpen!!!❤😘

    16. Jeg lurte på hva du studerte på vgs og har du studert noe etter det? Og hva slags jobber har du hatt?

    17. Hei,kan du ha flere innlegg om lifehacks på sunn mat og hvordan spise sunt og hvordan slanke seg?? Plz

    18. Vil anbefale appen “been” 🙌🏼 Der kan du krysse av hvor mangesteder du har vært også får du opp hvor mye prosent av verden/verdensdeler du har vært i. Veldig gøy og motiverende 🖤

    19. Da du var liten ? Dro du på leirskole ? Vis du gjorde hvordan var det!? Skal på leirskole om 15 minutter off jeg gruer meg . 1 time busskjøringen , skal ikke så langt fra Molde. Til en øy som heter Bjørnsund 💗❤️ Bjørnsund leirskole 😘😍 pakka baggen offfff 💗❤️

    20. Kan du ikke kjøpe deg ett sånn kart å ha på veggen å sette tegnestifter i for hver plass du har vært ? Så ser du jo hvor mange plasser du har reist 😀

    21. Når jeg tar på foundation blir det alltid så pudrete! Har du noen ideer om hvilken foundation jeg kan bruke?

    22. Elsker bloggen din. Du er super kul og virker som en veldig grei og ekte person i forhold til andre bloggere <3

    23. Her du noen tips for å få lov å sminke seg?? Mine foreldrene er veldig strenge og jeg får ikke lov å sminke seg jeg har ca.12-14 år. Jeg vil sminke seg men ikke fordi andre gjør det bare derfor fordi jeg føler meg bedre… PS.I love you:);)

    24. Hei Stina! Jeg lurer på hvis du kunne ha valgt og hatt 3 forskjellige hunderaser, (i tillegg til Chloe, som da blir 4), hvilke hadde det blitt?

    25. Kan du kanskje skrive litt tips til helt nye bloggere? feks ting å blogge om, hvordan lage bra overskrifter osv.
      Har akkurat begynt å blogge selv, men er redd det skal bli sett veldig ned på av folk rundt meg, så jeg holder det hemmelig for øyeblikket… Har du tips angående det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg