Et genialt triks på reise!

Nå skal jeg gi dere et genialt tips! Dette er noe jeg har gjort helt siden jeg var liten. Det gjør at en reise på 5 timer plutselig blir på 10 minutter!

Når jeg skal et sted og tar tog, buss, båt eller hva som helst som innebærer at jeg selv ikke må kjøre, så legger jeg meg alltid til å sove. På fly har jeg nesten alltid med flyputen min så jeg kan sove igjennom hele flyturen. Da jeg for eksempel skulle til Helsinki i går, sovnet jeg rett før take off, og vips så hadde vi landet i Finland!

Det er seriøst nesten som å teleportere seg selv et annet sted når man sover seg igjennom det. For lets face it; å reise i timesvis er sykt kjedelig! Så hvorfor ikke bruke tiden på å sove? Da har man i tillegg ekstra mye energi man kommer frem!

Om du sliter med å sove på fly kan det være smart å ha med et lite fleecepledd og sånn nakkeputer de alltid selger på flyplasser. Det gjør det så mye mer behagelig, og vips så ha du sovnet! 😴✈

15 kommentarer
    1. godt «tips» som funker for alle som ikke sliter med å sove. for oss som sliter å sove tho er det vanskelig nok å sovne i en seng, og umulig p sovne på et fly. ville heller ikke kalt det er tips men whatever

    2. Et eget innlegg om at du sover når du skal reise et sted…
      I tillegg er dette tydeligvis et «genialt tips».. Kvalitetsinnlegg.

    3. Får dessverre søvnparalyse så og si hver gang jeg sover sittende så ikke verdt set for mi. Del 🙁

    4. Har veldig mye problemer med å sovne uansett hvor jeg er men et super bra tips for de som klarer det💗 elsker bloggen din💗💗💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg