Jeg blir så bortskjemt!

Etter at jeg var ferdig med det av jobb jeg måtte her i Finland i dag, dro Per Fredrik og jeg rett ut på en restaurant som ligger her i sentrum. Vi hadde egentlig billetter til en konsert som vi begge (spesielt Per Fredrik) hadde veldig lyst til å dra på, men vi var rett og slett altfor slitne. 4-5 timer søvn i løpet av en natt + masse jobb og ny by i løpet av dagen tar virkelig på! 

Men vi fikk en utrolig koselig kveld på restaurant. Vi dro på den som er blant topp 5 i hele Helsinki, og den levde virkelig opp til forventningene! Vi fikk en utrolig god 7 retters meny så bare var helt fantastisk! Jeg blir virkelig så bortskjemt.

Per Fredrik er så snill som tar meg med på så fancy og dyre restauranter og alltid spanderer. Han behandler meg virkelig som en prinsesse! Nå behandler jo jeg han som prinsen min også da, så vi står jo likt. Men jeg setter så stor pris på det fordet. Hehe! 

Nå har vi nettopp kommet tilbake på hotellet og vi stuper snart ned i senga. Gud så trøtt jeg er nå! Jeg gleder meg skikkelig til en lang natts søvn også forhåpentligvis se masse av Helsinki i morgen før flyet går. Vi har jo en del timer her i morgen, så da må vi virkelig utnytte de!

8 kommentarer
    1. Anbefaler dere å dra til Stockman, det er er slags senter aka sten og strøm i Oslo. Veldig fint og masse fine butikker både inne og i område rundt. I tillegg er det utrlorlig koselig å ta trikken rundt og oppdage nye bydeler og steder i Helsinki!
      Kos dere!<3

    2. Dere kan jo dra på Linnanmäki, vært der i sommer, veldig gøy,mange forskjellige karuseller og sånne ting)) prøvd noen av de skumleste og fikk seriøst nesten hjerteinfarkt😂 hvilken konsert skulle dere på? veldig interessant i å høre hvem det var))

    3. Hei, Stina du er best!♥️♥️ Jeg lurte på om du kunne ha ett innlegg om hva du skal være på Halloween og tips til kostymer😻😻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg