Vi er i Finland!

Nå har vi nettopp kommet frem til Helsinki! Vi landet på flyplassen for en knapp time siden, og har tatt taxi rett til hotellet hvor vi er nå. Vi var heldige og fikk hotell i det som ser ut som midten av sentrum, så det var jo veldig deilig! Det er i alle fall massevis av butikker og kjøpesentre rundt oss her vi bor, så da tipper jeg på at det er i sentrum, hehe! 

Nå skal vi bare slappe av litt på hotellet og lade batteriene, og kanskje stikke ut og spise litt. Vi sov jo bare 4,5 timer i natt, så vi er bittelitt trøtte. Jeg fikk heldigvis sovet masse på flyet, så jeg er litt mer våken enn Per Fredrik er. Om en liten time skal jeg på briefing og få full oversikt over hva som skjer i dag.

Det første vi så da vi landet på flyplassen var en mummitroll butikk. Per Fredrik syns det er så koselig med de, så der måtte vi bare innom! Jeg derimot er fortsatt redd for hufsa så jeg var litt mer tilbaketrukket, haahh!

Jeg er jo her på jobbtur, men jeg håper vi rekker å snike inn litt fritid også. I morgen har vi en god del timer her i byen før vi må ta flyet, så da får vi forhåpentligvis sett masse av Helsinki. Om noen av dere har noen tips til hva vi bør få med oss er det bare å skrive det i kommentarfeltet. Elsker når jeg får tips av dere!
 

14 kommentarer
    1. Så koselig😉 Men Linnamäki anbefales virkelig😉 Jeg selv har vært der et par ganger og synes at det var veldig gøy😊 Også Citta Alta (Øvre by) det er på en måte gamlebyen i Finland😉 Åååh det er mye god mat i Helsinki. Kos dere❤

    2. Håper dere koser dere. Jeg har funnet et par halloween-kakeoppskrifter som jeg tenkte du kanskje ville teste ut til halloween. Add meg på Snap så kan jeg sende deg oppskriftene (eva_love44).

    3. Jeg er en stor fan av deg jeg leser bloggen
      Hver dag du har så mye gode ideer dette
      var ikke et spm men jeg lurte på om du
      kunne skrive om hvordan det gikk på
      barneskolen eller historien.ELSKER DEG❤️

    4. Hvor kommer genseren som du har på deg fra? Den var nydelig fin og enkel! Gjerne ta med link om du vet<3

    5. Kan også anbefale Linnamäki! Kan sammenlignes med tivoliet i København. Veldig gøy 🙂 Shopping på Stockmann, ser hotellet deres ligger rett ved det kjøpesenteret

    6. Mummitrollet er koselig, husker jeg selv var livredd for hufsa å vinterdamen noe jeg fremdeles er selv om jeg vet godt at det bare er tegnefilm

    7. Du er kjempe kul😚. Jeg følger deg på YouTube. Du er veldig høvelig😜. Jeg ser godt opp til deg🤓. Hvordan er du så god til og sminke deg? Jeg har nettopp begynt med sminke og jeg trenger noen tips. Kan du hjelpe meg? Jeg begynte med sminke for 1 måne siden og jeg er 11 år😍⁉️⁉️😜

    8. Du er kjempe kul😚. Jeg følger deg på YouTube. Du er veldig høvelig😜. Jeg ser godt opp til deg🤓. Hvordan er du så god til og sminke deg? Jeg har nettopp begynt med sminke og jeg trenger noen tips. Kan du hjelpe meg? Jeg begynte med sminke for 1 måne siden og jeg er 11 år. 😍

    9. Lurer på en liten ting til ukens spørsmål. Ser du bruker selvbruningen til Cocoa Brown. Hvilken av dem bruker du, vanlig, dark eller extra dark? 🙂

    10. Hei , jeg er en jente som kommer selv fra Finland. HAHAH ja i d i de fleste flyplassene i finland så er det alltid en sånn muomi butikk. (det er en finsk barneserie hvis du ikke viste) jeg har selv et i Helsinki i år i sommerferien og ja det er masse shopping senter. Så jeg tipper du får shoppet litt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg