Ukens spørsmål #180 – Strekkmerker, Familie, Falske venner, Alder ++

// inneholder reklame

Hva tenker du om at alle skal ha en mening om deg? Syntes du ikke det blir slitsomt til tider eller er det slikt at du har blitt vandt til det?
– På bloggen og sånt har jeg blitt veldig vandt med det, og syns det er helt greit. Jeg utleverer meg selv på nettet, og da kommer folk til å ha sine meninger om det. Det finnes selvfølgelig mange med veldig ukonstruktive meninger, så de ser jeg bare bort ifra.

Det eneste som jeg syns kan være lit slitsomt er hvis familie (ikke den nærmeste, fordi de vet hvordan blogging er) og bekjente skal begynne å kommentere og legge seg opp i hva jeg driver med. Da kan man liksom ikke bare ignorere de, men samtidig er det mange som henger seg opp i helt rare ting, og da blir jeg rimelig oppgitt. 

Har du noen tips til en god håndkrem? Sliter med at jeg mye tørr på hendene
– Nå som været er veldig skiftende mellom varmt på dagen, og iskaldt om morgenen blir man fort tørr i huden. Derfor er det viktig at du smører deg godt inn mer gode fuktighetskremer. Selv blir jeg supertørr på hendene, så jeg er helt avhengig av en god fuktighetskrem. Jeg bruker en veldig god håndkrem. Den trekker skikkelig inn i huden, og er ikke sånn som andre kremer som bare ligger som et lag utenpå huden.

Man merker stor forskjell med en gang man bruker den, og om du er flink å ta den på 2-3 ganger i løpet av dagen, kommer du til å se stor forskjell etter bare et par dager! Hendene mine gikk fra supertørre og sprukket opp til smidige og myke, med perfekt fuktighetsbalanse i løpet av en dag eller to når jeg brukte denne kremen. Kremen jeg bruker finner du HER og den er fra Rituals. 

 

Hvor er den blomstrete blusen fra cupcakebilde fra? Den er såååå fiin!
– Så gøy at du syns den er fin! Den er en stor favoritt i klesskapet mitt! Den er fra Nelly, og du finner den HER. 

 

Vet du om Per Fredrik leser bloggen din?
– Ja, han pleier å følge med og lese en god del av blogginnleggene. Sminketips og sånt hopper han selvfølgelig over, hehe! Men jeg tror han følger med på det meste.

 

Hva bruker du på bryna dine?
– Jeg bruker et veldig bra dipbrow som du kan finne HER fra Anastasia. Det gjør det så lett å forme brynene helt perfekte! Vurderer å lage en bryn tutorial for å vise dere skikkelig hvordan jeg gjør brynene mine. Er det noe dere vil at jeg skal lage i så fall? For da kan jeg gjøre det! 

Hei Stina. Jeg lurer på om du har strekkmerker, og hva du isåfall tenker om de. Jeg har en venninne som ser veldig opp til deg og som sliter veldig med dårlig selvtillit pga strekkmerkene hennes. Derfor ønsker jeg å vite din mening om det.

– Nei, det har jeg ikke. Jeg har alltid vært veldig “heldig” og har vokst i et jevnt og rolig tempo. Har heller ikke gått fort opp i fett / muskelmasse noe sted på kroppen, så jeg har sluppet unna det. Men om man skulle ha strekkmerker så er vel ikke det the end of the world? Det er jo en helt naturlig ting som veldig mange har, og ikke noe man burde trenge å føle noe på. Jeg syns strekkmerker ofte kan se litt kule ut jeg, hehe! Vet forresten at man har anbefalt bio-oil, fordi den gjør at strekkmerkene mindre synlige, om man ønsker det. 

 

 

Når du lager sånne fletter oppå hodet og ned, fletter du dem selv?
– Ja, det gjør jeg! Det krever en del øving, men så fort det “ligger” i henda, er det superlett! Har laget en tutorial på det HER som dere kan se. 

Er du mye eldre enn Per Fredrik?
– Hehe, nei! Jeg er 24 år og han er 30 år. Så er heller han som er et par år eldre enn meg. Men han har helt perfekt babyhud så han ser ofte mye yngre ut enn han er. Heldig med huden sin han!

Er du venner med de falske vennene dine fortsatt? Hvordan oppdager du at de er falske?
– Nei. De har jeg droppet ut av livet mitt. Det er vanskelig å oppdage at noen er falske, og det tar som regel en del tid. Men i mitt tilfelle skjønte jeg det når personene jeg hang med kun ville være med meg når vi kunne blogge om det, og ble sure hvis jeg ikke linket til bloggene dems.. Dette er bare noen få eksempler for å si det sånn.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

43 kommentarer
    1. Hei, dette er kanskje litt uten for temaet men jeg skriver en oppgave på skolen om hvorfor/hvorfor ikke man burde ta skjønnhetsoperasjon kan du si litt hvorfor du syns man kan ta kjønhetsoperasjon men hva som kan være ulrmper med det?

    2. Hva tenker du om bloggerne, kunne du selv deltatt hvis du fikk muligheten?
      Hadde du takket ja til programmer som skal vi danse og farmen kjendis hvis du ble spurt?

    3. Blir Per Fredrik noen ganger sint eller sjalu når du legger ut så tiltrekkende og lettkledde bilder av deg selv ut på nett?

    4. Når jeg tar på foundation ser det veldig pulverete ut. Det ser jo så rart ut! Har du et tips til en foundation jeg kan bruke?

    5. Gjerne lag en brynsvideo!
      Jeg bare lurte på om du kunne poste noen bilder uten sminke? Utrolig lenge siden jeg har sett deg uten sminke, og at mange og så hadde synes det vært gøy! Har fulgt deg veldig lenge synes du har fått en ordentlig «glo-up»! I tiøleg tror jeg det hadde hjulpet veldig på selvtilliten til mange inkludert meg! Please ikke ignorer dette, vet dj leser kommentarene her på bloggen:)

    6. Hei Stina!
      Helt siden jeg begynte på ungdomsskolen, har jeg vært veldig stressa angående skolen. Selv om jeg har dobbeltsjekka og gjort alt klart før jeg drar på skolen, er jeg fortsatt veldig stressa og nervøs. Har du noen tips?

    7. Kan det være dumt å sette i høy hestehale eller dott hele tiden? Har hørt at det kan ødelegge hodebunnen og at man kan miste hår. Er det virkelig sant eller er det ikke sant? Elsker bloggen din og følger med på absolutt alle innleggene før jeg legger meg hehe💕😂💕

    8. Jeg har sett på snapchatten din at dere har et sånn sted som ligner litt på et gjorde, hvor den søte bambien er på morgenen. Jeg bare lurte på om dere hadde ulv i nærheten av huset ditt, siden dere bor nærme det gjorde eller hva det var haah.

    9. Strekkmerker,cellulitter, blodkar som sprekker osv er ting som kommer når du blir eldre. Dette bryr deg deg ikke noe om? Men rynker er helt krise.. å ha en innskrumpet kropp og ett dratt plastikkfjes er vel kanskje ikke den beste matchen?

    10. Hvilken linse bruker du på olympus pen kameraet ditt og hvilke redigeringsprogram bruker du? (for å fjerne urenheter o.l)

    11. VÆR SÅ SNILL SVAR, STINA!:)
      Jeg har lurt på disse spørsmålene lenge.
      Hva tenker du om kropspress.
      Jeg ser at du ofte har blitt beskyldt for å skape kropspress blant unge, hva tenker du om det.
      Hva synes Per Fredrik om at du legger ut lettkledde bilder av deg selv på nett/bloggen.
      Hva synes Per Fredrik om at du snakker om han og deres forhold på bloggen. Har Per Fredrik noen gang nevnt noe han ikke har likt med det du har blogget om? Snakker du med Per Fredrik før du legger ut noe som har noe med han å gjøre eller generelt bare skal legge ut noe.

    12. Hei, digger bloggen din! Jeg lurte på om du kan lage en vlogg om hverdagen din i en uke eller noe sånn😊

    13. Kan du gjøre det samme som shopie Elise gjorde?? La til noen av de leserne på snap og ble kjent med De??❤ Elsker bloggen din og du har en utrolig søt hund😊

    14. Hei Stina kan du skrive oppskriften på muffinsene på bloggen??😊😋og et spørsmål (når legger du deg??) ☺😊💘💓💔💕💖💞💝💟❣💌❣💟💞💝💝💜💛💚💙💙💘💛💚💙💙💋💋👄👄👄🤑🤑🤑

    15. Hei, ville produkter bruker du får å ha håret i god stand? Håret mitt er nesten slitt å det er irriterende når det er sann. Har su noen tips som jeg kan bruke??

    16. Koster det penger å legge inn en kommentar og leser du alle kommentarene dine? Hadde blitt veldig glad hvis du hadde svart på dette spørsmålet! Trenger svar på det:)

    17. HEI
      Kan du lage ein bryns video?
      Eg elsker bryna dine di ser så fine ut eg klarer ikkje og lege fine bryn di blir helt får sjelig men dine ser så rette ut.
      Dete er lit rart men va er strekkmerker.
      PS:Elsker bloggen din stina❤️.
      Har du søsken
      vet eg spør om mange ting men det er bare veldig gøy og vite lit om ting og deg🌹

    18. Her kommer tre spørsmål.
      1. Vis du kunne velge mellom og bo i Sarpsborg eller Fredrikstad. Hva velger du?
      2. Barn eller hunder?
      3. Lærer eller Elev?
      Sorry vis du synes spørsmålene var kjedelige. 😂😂

    19. Jaaaa!! Brynstutorial!! Har bare noen spørsmål, syntes Per Fredrik at det er greit at han får barn når han er nesten 35 år? Siden du ville jo ha barn når du var ca. 30 år elns…

    20. Hei! Jeg lurte på hva du spiser i løpet av en dag, har du noen rutiner med hva du spiser? Elsker bloggen din!

    21. Hei! Jeg lurte på hva ( og hvor mange måltider ) du spiser i løpet av en dag, og om du har noen faste rutiner? Når legger du deg? Og hvordan våkner du så tidlig? Hehe, elsker bloggen din!

    22. Hei! Viss du fikk muligheten til å bli med i Bloggerne ville du takket ja eller nei? Hvorfor/hvorfor ikke???💕

    23. Leste innlegget ditt om hva du aldri ville gjort foran kjæresten din, der du skrev at du aldri ville vært ustellet foran P-F, virker som du ikke vil gå uten sminke foran han? Og er det sånn hvis dere har film kveld hjemme så har du på deg masse sminke osv? Ikke frekt ment altså, bare litt nysgjerrig på det?☺️
      Og ja til bryn video, elsker brynene dine 😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg