Hva skal jeg være?

Halloween er snart rundt hjørnet og jeg er allerede fullt igang med å planlegge kostyme! Tidligere har jeg vært utkledd som blant annet Lucifer (aka satan), vampyr og en fe. I år har jeg lyst til å gå for noe helt nytt. Siden det er Halloween så bør det jo være skummelt. Det er jo den éne dagen i året hvor man kan være kledd skikkelig skummelt, så da må man jo ta utnytte av det! 

Så langt står valgene mine mellom å kle meg ut som wonder woman, et av medlemmene i KISS, rødhette, et skjellet, og et par til. Jeg syns det er så vanskelig å velge! Heldigvis har jeg fortsatt god tid. Men det er jo sikkert smart å velge noe snart, før ting blir utsolgt! Tenker forresten å lage noen nye Halloween looks i år. Jeg har jo laget en del sminke tutorials tidligere med diverse halloween looks, og i år vil jeg lage enda flere! Fortell meg gjerne i kommentarfeltet om du har noen ønsker, så skal jeg prøve å lage de! 

38 kommentarer

Siste innlegg