For tidlig ute??

I dag var jeg på lunsj med Rebecca. Jeg var hos henne på vors på lørdag, men det føltes allerede utrolig lenge siden vi hadde sett hverandre. Så da ble det lunsj sammen!

Vi har funnet oss et skikkelig koselig og bra sted i Sandefjord sentrum som vi pleier å dra på. Der er det så koselig også er det supergod mat der! Sandwich med skagenrøre er uten tvil favoritten!

Vi hadde så mye å snakke om, spesielt når det kom til Halloween. Jeg skal ha Halloweenfest her hjemme med masse venner i slutten av måneden, og Rebecca er alltid min shopping-buddy når det kommer til innkjøp av ting til fester.

Så vi planla masse forskjellige morsomme ting vi skal lage og pynte opp med. Fikk blant annet en supersmart idé på hvordan jeg kan lage litt ekstra skumle og ekle (i utseendet, haha) jello shots. Tenkte jeg skulle prøve meg frem med vanlig gele litt først, og om det blir bra kan jeg jo dele det med dere!

Så har dere noen idéer til hva dere kan servere på Halloween selv. Jeg scroller igjennom Pinterest sikkert 40 minutter hver dag nå for gode idéer, og herregud så mye morsomt jeg finner der! Rebecca hadde uten tvil vært innom Pinterest selv også, for hun hadde så mange kule idéer å komme med!

Etter lunsjen stakk vi innom både Nille og Rusta for å se etter litt Halloween pynt som vi kunne få noen idéer av. Men jeg tror vi mildt sagt var litt vel tidlig ute. For det så ut som de nesten bare hadde slengt opp restelageret fra fjor året, og det var det. Utvalget var lite.

Men de fortalte at de skulle få inn mer senere, så da får vi ta turen innom da. Fortell meg gjerne i kommentarfeltet om dere har noen idéer / ønsker til Halloween innlegg dere ønsker at jeg skal lage her på bloggen. Det kan være alt fra DIY prosjekter til oppskrifter og skumle historier. Hehe!

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg