Sunn middag på 5 minutter!

For et par dager siden kom jeg over en matrett på Pinterest som jeg bare måtte teste ut! Retten var veldig enkel å lage og den ble så god! Tok bokstavelig talt 5 minutter å lage den, så dette gikk unna! Så nå må jeg bare dele den med dere.

Det jeg brukte var 1/2 grillet kylling, 1 avocado, 1 god neve med fersk koriander og 1/2 lime. På den grillede kyllingen fjernet jeg alt av skinn, slintrer og fett, og beholdt kun det “rene” kjøttet. Det hadde jeg oppi en bolle også brukte jeg to gafler til å rive kjøttet fra hverandre. 

Deretter skjærte jeg opp avocadoen i terninger og kuttet korianderen. Blandet det sammen med kyllingen og smakte til med lime. Det ble altså så utrolig godt! 

Veldig proteinrikt og fullt av sunt fett. Denne porsjonen var ekstremt mektig så jeg halvparten holdt når det var til lunsj. Så du kan sikkert halvere den om det er til lunsj, og ha samme porsjon om det er til middag. Godt var i alle fall!

Håper den faller i smak!

6 kommentarer

Siste innlegg