5 Ting jeg irriterer meg over

// inneholder reklame

Taxi sjåfører som nekter å bruke GPS. Altså. Jeg har tatt mye taxi både i Oslo og i Sandefjord og en ting som irriterer meg så sinnsykt er når jeg må være veiviser. Når jeg sier hvor jeg skal må jeg alltid forklare sykt godt veien, og hele tiden mens vi kjører må jeg si “inn til høyre her, og rett frem i rundkjøringen, osv”. Altså. Vi lever i 2017, alle har google maps på telefonen sin. SKRU DET PÅ. Jeg betaler ikke 500 spenn for å bli kjørt hjem fra sentrum som ligger 10 minutter unna for å være veiviser.

Snikfotografer – Jeg syns det er superkoselig når dere som leser bloggen min kommer bort til meg og spør om å ta bilde med meg. Det er faktisk noe av det beste jeg vet med å blogge! Men noe jeg derimot ikke liker er når jeg blir snikfotografert eller når folk begynner å følge etter med mens jeg er for eksempel på shopping.

For litt siden gikk det en gjeng med jenter etter meg i 20 MINUTTER mens de bare hvisket og pekte på meg. Jeg prøvde å smile bort til de og hinte om at det var helt i orden å komme bort til meg. Men neida, de bare fortsatte å følge etter meg igjennom den ene butikken etter den andre. Ikke akkurat veldig behagelig for min del. 

Topp HER, Bik Bok

 

Jenter med dårlige øyenbryn som forteller meg hvordan jeg skal sminke meg. Om du ikke kan fikse dine egne bryn engang, burde du virkelig ikke gi andre tips om hvordan de skal se ut. Lol

 

Når jeg ikke vet hva jeg skal blogge om – Å blogge 3 ganger hver eneste dag er ikke alltid bare-bare. Noen dager sliter jeg helt ekstremt med å vite hva jeg skal skrive om, og det er ikke særlig gøy! 

Negler – Jeg elsker å ha lange og fine negler av akryl. Det som er sykt irriterende er når jeg ikke klarer å taste inn pinkoden min i kassa fordi det rett og slett ikke går med negler, eller når jeg ikke klarer å åpne mikrobølgeovnen fordi jeg må trykke knappen inn sykt hardt, det funker ikke med lange negler! Det mest irriterende er vel når de knekker. Det skjer en gang iblant med meg når jeg for eksempel skal klippe gresset eller gjøre noe handy. Lange fine negler er ikke lagd for det for å si det sånn… 

 

Hvilke ting irriterer du deg over?

17 kommentarer
    1. Det med taxi sjøfør greiene og GPS er ikke noe de kan for desverre… har selv vært taxi sjåfør, og de skal ikke bruke GPS i det yrket pga de skal virke profesjonelle..

    2. Hei jeg har kjempe korte negler og vil ha lange😬 så jeg bruker skoletyggis😂😂 jeg er rar😂😘ikke sant??? PS elsker deg😘😘 du er kjempe fin😂 er skikkelig stor fan av deg ❤️

    3. Hei jeg har veldig Korte negler jeg bruker noen ganger skole tyggis og det hjelper litt fordi når jeg har det på så føler jeg at det blir lange negler men det blir jo bare 1 cm på hele neglen og det er veldig dumt og nesten hver gang jeg skal røre meg så blir den helt fucka så det hjelper lite😂 PS er stor fan av deg😘

    4. Nei den er jeg enig i! De har en viss måned på å lære seg alle stedsnavnene og gatene, det er faktisk ikke lett på bare 3 måneder! Just sayin

    5. «jenter med dårlig øyebryn» kunne du ha spart deg for! Mange unge jenter leser bloggen din. Og da burte du som offentlig person tenke litt på måten du skriver på!

    6. Når taxiene ikke gidder å ta taxt termometeret eller hva det heter på prisen du skal starte med. Og av og til så er jo pengene på sånn 500kr når jeg setter meg inn i taxien! Det er så syyykt irriterende

    7. Enig med deg i mye her. Hvorfor får ikke taxisjåførene sør på lov å bruke gps ? Her har vi både taxikart å gps å bruke, selvfølgelig er Oslo større enn det er her, men her bruker man på taxikursene å få kjøre rundt med en taxisjåfør på jobb for å både lære seg korteste vei til forskjellige plass , lære seg taksameteret å for å se hvordan det er ute i en taxi før de blir satt alene i en bil, her må de også igjennom kjentmannsprøven der de får spørsmål om den korteste veien fra en plass til f.eks sykehuset. Å det beste måten å lære dette på er å ta privatbilen sin å kjøre rundt å øve på gatenavnene osv. Vist man virkelig vil jobbe i ett slikt yrke så må man gjøre litt mer enn å bare ta en test å bli satt bak rattet uansett hvilken by man bor i om den er liten eller stor. 🙂

    8. 01.10.2017 kl.21:33
      ‘«jenter med dårlig øyebryn» kunne du ha spart deg for! Mange unge jenter leser bloggen din. Og da burte du som offentlig person tenke litt på måten du skriver på!’
      HerreGUD, alt man skal bli krenket av i dag…

    9. Verste med lange negler må jo være å prøve å åpne brusbokser!😂 skjønner ikke hvordan du klarer det! Noen tips?🙈💅🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg